Martina Jandová

Martina Jandová je certifikovaná výživová poradkyně. Více jak 8 let se specializuje nejen na tvorbu redukčních jídelníčků, ale sestavuje stravovací plány pro diabetiky, celiaky, děti a těhotné a kojící ženy.

Není zastáncem žádných zázračných diet, ani speciálních výživových doplňků. Jejím hlavním cílem je naučit své klienty novému životnímu stylu, jiným stravovacím návykům a tím přispět ke snížení váhy, zlepšení fyzické kondice a hlavně k upevnění zdraví a osobní pohody. 

Pořádá semináře pro veřejnost ale i pro děti ve školách a školkách. Přispívá svými články do časopisů Dieta, MF Dnes – Ona Dnes, Blesk zdraví, portálu www.prozeny.cz,  vidět ji můžete např. v pořadu Sama doma na ČT1, TV Nova – pořad Maminy s rozumem nebo slyšet v Radiu Český rozhlas Hradec Králové.    

Další autoři

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o.Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě ŠKODA Ostrov, s.r.o., kde zastával pozice vedoucí outsourcingu, konstruktér – projektant a analytik nákupu. Zde se začal věnovat reorganizaci nákupu a své zkušenosti dále rozšiřoval ve společnostech MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V roce 2004-2007 podnikl cestu kolem světa. Po svém návratu se začlenil do společnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. kde zastával pozici projektového manažera v oblasti outsourcing nákupu a nástroje pro nákup.

Mgr. Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.

Mgr. Jana Klapilová

Jana Klapilová vystudovala obor Anglistika-amerikanistika – Český jazyk a literatura na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.Působí jako lektorka firemních kurzů se zaměřením na obecnou i obchodní angličtinu a jako vyučující předmětu Obchodní jazyk – angličtina na Provozně ekonomické fakultě Mendlovy univerzity v Brně. Jako překladatelka a externí redaktorka českých i anglických textů spolupracuje s různými subjekty, zejména s nakladatelstvím Academia v Praze a s Ústavem pro jazyk český a Filozofickým ústavem Akademie věd České republiky.

PhDr. Václav Lídl

Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.

doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.