PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D.
Lenka Felcmanová je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).
Produkty související s autorem
Další autoři
Jiří Charvát
Jiří Charvát je osobou odborně způsobilou v prevenci rizik i PO, revizní technik hasicích přístrojů a hydrantových systémů.Při své praxi se účastnil jako OZO v BOZP na menších stavbách, přestavbách větších i menších stavebních společnostech. Je držitelem certifikátu Koordinátor BOZP. V současné době pracuje jako hlavní koordinátor BOZP na stavbě, řídí a koordinuje bezpečnou práci ostatních dodavatelů.
Ing. Dalibor Kačmář, Ph.D.
Dalibor Kačmář pracuje ve společnosti Microsoft na pozici ředitele serverové divize a má mimo jiné na starosti transformaci stávajícího IT do prostředí cloudu.Než přišel do společnosti Microsoft, vyučoval informatiku na mnoha univerzitách v České republice, USA a ve Finsku a externě pracoval jako regionální ředitel programu Microsoft Developer Network. V současnosti je také IT Committee Chairmen v Americké obchodní komoře.
Mgr. Jana Černá Tomanová, Ph.D.
Jana Černá Tomanová je psycholožka a psychoterapeutka se specializací na páry, rodiny a léčbu poruch příjmu potravy. Společně s dalšími kolegy v roce 2004 zavedli do Čech model účinné terapie poruch příjmu potravy – Vícerodinnou terapii. Má psychologickou poradnu v Liberci.
Mgr. Václava Holušová
Pracuje v Úřadu pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví na pozici vedoucí oddělení stavebních výrobků a technických zařízení v odboru státního zkušebnictví. Je zodpovědná za oznamování českých subjektů posuzování shody v oblasti stavebních výrobků a za kontrolu jejich činnosti. Také zastupuje ČR ve Stálém výboru pro stavebnictví, což je poradní orgán Evropské komise.
Michaela Antalíková
Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.