Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

Další autoři

Mgr. Tomáš Liškutín

Tomáš Liškutín, advokát, je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde získal v roce 2010 titul Mgr.Na stejné fakultě navázal studiem v doktorském studijním programu (PhD.) na katedře občanského práva. Má zkušenosti z více než pětileté spolupráce s SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. a z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners. V současné době má vlastní advokátní kancelář. Specializuje se na právo občanské, obchodní a pracovní. Věnuje se rovněž odborné publikační činnosti a své příspěvky přednáší na vědeckých konferencích doma i v zahraničí.

Mgr. Pavel Kroupa

Mgr.Pavel Kroupa je advokátem specializujícím se na zadávání veřejných zakázek a na smluvní právo, spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách a veřejných zakázkách a příležitostným přispěvatelem časopisu Veřejné zakázky v praxi.

Ing. Věra Klosová

Věra Klosová je konzultantka, lektorka a koučka v NTI – consulting, s.r.o. Má 20 let lektorských zkušeností, více než 1000 tréninkových dnů a více než 200 hodin individuálního a týmového koučinku.V současné době působí jako trenérka v oblasti rozvoje manažerských dovedností, především pro střední a nižší stupeň řízení. Soustředí se zejména na komunikační dovednosti, osobnostní typologii lidí, týmovou práci a celkový osobní rozvoj. Koučuje manažerské týmy v oblasti komunikace a strategie týmů.

Jan Vašíček

Honza od roku 2015 spravuje PPC kampaně na Facebooku, Google i Seznamu pro domácí i nadnárodní firmy. K reklamě se dostal při práci v Seznam.cz, kde si vyzkoušel pozici Sklik specialisty. Poslední dva roky pracuje v agentuře Business Factory na pozici Facebook Ads specialisty a následně povýšil na Facebook team leadera. Spravoval Facebook kampaně pro Českou Spořitelnu nebo Mall.sk.

Martin Běhal

Martin Běhal se baví hledáním způsobů, jak využít digitální technologie v každodenní realitě průmyslových firem. Ve společnosti PRIA má na starosti projekty související s Průmyslem 4.0, mimo to je členem dozorčí rady ve zlínské výrobní firmě.

Mgr. Petr Bata

Státní úřad inspekce práce