Mgr. Michael Koliha
Michael Koliha je advokát a specialista na farmaceutické a zdravotnické právo.
Během své kariéry zastupoval klienty v řízeních před Státním ústavem pro kontrolu léčiv, Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ale i před soudy ve sporech o náhradu škody na zdraví. Svým klientům také radí v oblasti reklamy na léčiva a farmaceutické produkty.
Další autoři
Mgr Lucie Demeterová
Lucie Demeterová je partnerem advokátní kanceláře DEMETER LEGAL. Vystudovala právnickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně. Poskytuje právní poradenství zejména v otázkách obchodního a pracovního práva, GDPR, nemovitostí a práva duševního s důrazem na právo IT.
Ing. Vladimíra Jordová
Po ukončení studia na VŠE Praha pracovala ve výrobní a obchodní společnosti na pozici hlavní účetní.Po složení auditorský zkoušek v roce 1995 pracuje jako samostatný auditor OSVČ. Současně je zapsána v seznamu znalců – obor ekonomika – vedení účetnictví. Od roku 1992 se věnuje i přednáškové činnosti v různých vzdělávacích agenturách především v oboru účetnictví pro podnikatelské subjekty.
Mgr. Roman Pečenka
Roman Pečenka získal magisterský titul na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, rovněž studoval právo na univerzitě v Toulouse ve Francii.Od roku 2005 je advokátem zapsaným u České advokátní komory. Před nástupem do PRK Partners v lednu 2011, pracoval více než 9 let v pražské pobočce přední mezinárodní advokátní kanceláře se sídlem v Paříži Gide Loyrette Nouel. Vedle své rodné češtiny mluví plynně anglicky a francouzsky. Ve své advokátní praxi se Roman dlouhodobě zaměřuje na poskytování právních služeb zahraničním subjektům v ČR a na zastupování českých subjektů v zahraničí. Specializuje se na problematiku práv k nemovitostem, korporátního práva a akvizicí, smluvním vztahům a vybraným aspektům energetického práva. Aktivně se též věnuje přednáškové činnosti v oblastech své specializace.
Věrka Koukalová
Věrka Koukalová pracuje jako happiness managerka ve Fragile Media.Bohaté zkušenosti načerpala ze svého působení ve společnosti Google, kde zastávala pozici manažerky Google Partners programu a následně konzultantky projektu Digitální garáže. Má za sebou více než osm let praxe v online marketingu na vedoucích pozicích a dlouhodobě se zajímá o téma firemní kultury. Jejím úkolem happiness managerky je celý soubor rolí vedoucích k budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou.