Mgr. Michaela Fuchsová
Michaela Fuchsová je společníkem advokátní kanceláře Vyskočil, Krošlák a spol.
a v advokacii působí od roku 1993. Ve své praxi se zaměřuje zejména na smluvní právo, a to nejen na poradenství při vyjednávání, přípravě a sepisu smluv, ale řeší i praktické problémy spojené s vlastním plněním. Je zároveň mediátorkou sporů z obchodních vztahů. Je místopředsedkyní výboru Francouzsko-české obchodní komory.
Další autoři
doc. Ing. Dana Dvořáková, , Ph.D.
Je zaměstnána na katedře finančního účetnictví a auditingu Vysoké školy ekonomické v Praze, v současné době působí rovněž ve funkci proděkanky pro pedagogiku na Fakultě financí a účetnictví.Doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D. je zaměstnána na katedře finančního účetnictví a auditingu Vysoké školy ekonomické v Praze, v současné době působí rovněž ve funkci proděkanky pro pedagogiku na Fakultě financí a účetnictví. Je absolventkou oboru Ekonomické informace a kontrola VŠE v Praze. V roce 2005 obhájila disertační práci v oboru finance a účetnictví a v roce 2008 habilitovala v oboru Účetnictví a finanční řízení. Od roku 2004 je členkou Evropské asociace účetních (EAA). V roce 2004 získala certifikát školitele Mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS). Je autorkou knih s odbornou účetní tematikou (například Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS. 5. vyd., 2017), vysokoškolských učebních textů a řady příspěvků v odborných časopisech. Zabývá se přednáškovou činností pro veřejnost, zejména v rámci postgraduálních kurzů.
Michaela Kučerová, MCS., MA
Michaela Kučerová pracuje jako metodička služby "Podpora vzdělávání v rodinách" v sekci Programy sociální integrace Člověka v tísni.V téže organizaci působila několik let jako doučovatelka sociálně znevýhodněných dětí a koordinátorka vzdělávacích programů v Praze. Vystudovala sociální politiku na London School of Economics.
Mgr. Bc. Eliška Wellech, LL.M.
Eliška Wellech působí jako advokátka, lektorka, poradce školám a školským zařízením. Dlouhodobě se věnuje problematice školství a pomoci školám a školským zařízením v oblastech školského, pracovního, správního a občanského práva. Specializuje se na správné použití právních předpisů při řízení škol a školských zařízení. Ve školství se pohybuje již mnoho let nejen v oblasti právního poradenství, zkušenosti má i dlouhodobého působení jako učitelka na základní a střední škole.Vystudovala Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v oboru Mezinárodní vztahy a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity oboru Právo a právní věda. Od ukončení studií působí v advokacii. Je autorkou a spoluautorkou publikací k novému občanskému zákoníku.
Ing. Jan Tichý, Ph.D.
Od roku 2002 působí jako odborný asistent na Fakultě dopravní ČVUT v Praze, kde vyučuje předměty zaměřené na ekonomiku dopravy, zejména pak na kalkulace nákladů dopravy ve vazbě na financování veřejné dopravy.V současnosti též spolupracuje s ČESMAD Bohemia, SAČM a dalšími subjekty. Od roku 2004 působí též jako IT analytik ve společnosti ČSAD Praha holding a.s. Od roku 2013 je předsedou IODA, z.s.
Ing. Monika Pidrmanová
Monika Pidrmanová vystudovala Technickou univerzitu v Liberci.Od roku 2001 se věnuje projektovému řízení. Je členem Komory projektových manažerů a má certifikaci IPMA B. V rámci svého prvního projektu ve veřejném sektoru vedla implementaci nemocničního informačního systému, následovaly projekty pro České dráhy a Českou poštu a další organizace. V roce 2010 se zaměřila na integrovaný záchranný systém. V této oblasti působí dodnes. Kromě projektového managementu má i několikaleté zkušenosti s liniovým řízením asi 30 osob, zejména vývojářů, ale i skupiny projektových manažerů.
Ing. Miroslav Pavel
Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby.Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.