Mgr. Peter Demčák

Peter Demčák je riaditeľ odboru legislatívno-právneho a európskych záležitostí Protimonopolný úrad Slovenskej republiky.

Další autoři

Mgr. Jiří Sixta

Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a ochranu osobních údajů. Často a ráda předává své know-how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.

Mgr. Pavel Kroupa

Mgr.Pavel Kroupa je advokátem specializujícím se na zadávání veřejných zakázek a na smluvní právo, spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách a veřejných zakázkách a příležitostným přispěvatelem časopisu Veřejné zakázky v praxi.

Jakub Brada, DiS.

Je majitelem společnosti Qest solutions s.r.o., která se zabývá implementací no-code a low-code řešení do firem.

Mgr. Vít Hruška

Mgr. Vít Hruška, advokátní koncipient v advokátní kanceláři macek | legal, vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. V současné době dokončuje své postgraduální studium, v rámci něhož se věnuje mediaci a arbitrážnímu řízení. V advokátní kanceláři se specializuje mimo jiné na ochranu osobních údajů.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.