Mgr. Petr Uklein
Petr Uklein je právník advokátní kanceláře AZ LEGAL, který působí v advokacii již 7 let a zaměřuje především se na obchodní právo.
Vystudoval obor Právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Ve své praxi se věnuje zejména obchodnímu, insolvenčnímu, exekučnímu, občanskému právu a otázkám spojeným s uplatňování nároků a jejich vymáhání. Od roku 2019 působí v AZ LEGAL, advokátní kancelář, s.r.o., ve které se spolu s kolegy z dalších právních odvětví snaží i prostřednictvím moderních technologií, zejména natáčením výukových videí a pomocí sociálních sítí propagovat právní témata způsobem, který je srozumitelný a snadno pochopitelný pro širokou veřejnost.
Další autoři
Mgr. Pavlína Tillová
Pavlína Tillová je právnička a specialistka na firemní compliance.V této oblasti má mnohaleté zkušenosti – jako vedoucí compliance působila ve velkých společnostech jako Pioneer Investments, ČSOB, Česká pojišťovna či Avant.
Mgr. Bc. Štěpán Štarha
Štěpán Štarha je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel & Partners.Je také spoluautorem soukromoprávní části metodiky Ministerstva vnitra a komentáře k zákonu o registru smluv.
V rámci advokátní kanceláře se specializuje na oblast smluvního práva, práva duševního vlastnictví, práva informačních systémů a telekomunikací a na mezinárodní právo soukromé.
PhDr. Vojtěch Bednář
Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.
Mgr. Martina Viewegová
Mgr. Martina Viewegová působila jako lektorka Národního centra bezpečnějšího internetu, je psycholožkou a psychoterapeutkou léčící následky šikany v širokém kontextu v praxi.Orientuje se na primární prevenci pro děti a možnosti řešení konkrétních situací z pohledu psychologie a pomáhajících profesí.