Mgr. Petr Uklein

Petr Uklein je právník advokátní kanceláře AZ LEGAL, který působí v advokacii již 7 let a zaměřuje především se na obchodní právo.

Vystudoval obor Právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Ve své praxi se věnuje zejména obchodnímu, insolvenčnímu, exekučnímu, občanskému právu a otázkám spojeným s uplatňování nároků a jejich vymáhání. Od roku 2019 působí v  AZ LEGAL, advokátní kancelář, s.r.o., ve které se spolu s kolegy z dalších právních odvětví snaží i prostřednictvím moderních technologií, zejména natáčením výukových videí a pomocí sociálních sítí propagovat právní témata způsobem, který je srozumitelný a snadno pochopitelný pro širokou veřejnost.

Další autoři

Jarmila Kotrbová

Ing. Zbyněk Jančík

Pan Jančík je revizní technik zdvihacích zařízení a, b, c, f. Revizní technik tlakových zařízení, osoba odborně způsobilá v prevenci rizik, koordinátor BOZP, odborný technik motorových vozíků. Předseda pracovní skupiny pro zdvihací zařízení a člen vědecké rady APTI z.s.

Tomáš Volešák

Tomáš Volešák je revizní technik a OZO v prevenci rizik a požární ochrany.

JUDr. Dušan Ružič, Ph.D.

Dušan Ružič je zkušeným advokátem s mnohaletou právní praxí, specializujícím se kromě obecného smluvního práva také na právo nemovitostí včetně souvisejících práv zástavních, právo obchodní, pracovní, právo veřejných zakázek či právo stavební.Dále působí také jako rozhodce Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky. Má tedy nemalé praktické zkušenosti s uzavíráním bohaté škály smluvních typů vyskytujících se při výkonu podnikatelské činnosti. http://www.madur.cz/advokat.php

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Mgr. Jan Zahálka

Jan Zahálka je nezávislým poradcem a lektorem v oblasti veřejných zakázek, zdravotnických prostředků, léčiv a jejich úhrad. Z pozice zadavatele se podílel na zakázkách s hodnotou více než 1,3 miliardy Kč, nyní již 8 let pomáhá převážně dodavatelům zdravotnických technologií a spotřebního materiálu. Je členem komise pro kategorizaci a úhradovou regulaci zdravotnických prostředků při Ministerstvu zdravotnictví a v roce 2018 byl Vládou České republiky jmenován členem dozorčí rady Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR.