Mgr. Roman Ziegler

Roman Ziegler je zkušeným pedagogem a ředitelem základní školy. Je také pedagogickým konzultantem v rámci projektu Pomáháme školám k úspěchu a lektorem programu Kritické myšlení. Podílí se na revizi RVP ZV jako člen pracovní skupiny pro vzdělávací oblast člověk a společnost. Úzce spolupracuje s NPI ČR a dalšími vzdělávacími organizacemi.

Další autoři

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

Mgr. Bc. Štěpán Štarha

Štěpán Štarha je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel & Partners.Je také spoluautorem soukromoprávní části metodiky Ministerstva vnitra a komentáře k zákonu o registru smluv. V rámci advokátní kanceláře se specializuje na oblast smluvního práva, práva duševního vlastnictví, práva informačních systémů a telekomunikací a na mezinárodní právo soukromé.  

Mgr. Markéta Fáberová

Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.

Mgr. Bc. Oldřich Kozumplík

Mgr.Oldřich Kozumplík je advokátem specializujícím se na smluvní právo a je spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách.

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.