Mgr. Vlasta Macháčová
Odborná lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání, zaměřuje se mj. na aktivní učení, formativní hodnocení, projektové vyučování a společné vzdělávání. Má také bohatou praxi s učitelstvím v mateřské, základní a vyšší odborné škole. Za sebou má i školení v anglickém jazyce.
Další autoři
Ing. Anikó Molnárová
Anikó Molnárová působí jako konzultantka společnosti DYNATECH s.r.o., specializující se na problematiku finanční kontroly ve veřejné správě.
Mgr. Adéla Šípová
Adéla Šípová působí jako advokát v advokátní kanceláři Weinhold Legal.Již řadu let se soustavně věnuje právu veřejného zadávání a úspěšně jej kombinuje s právem obchodních korporací a obecným občanským a obchodním právem.
Mgr. Dan Heuer
Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.
Ing. Tomáš Posker
Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.