Mgr. Vlasta Macháčová

Odborná lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání, zaměřuje se mj. na aktivní učení, formativní hodnocení, projektové vyučování a společné vzdělávání. Má také bohatou praxi s učitelstvím v mateřské, základní a vyšší odborné škole. Za sebou má i školení v anglickém jazyce.

Další autoři

Ing. Anikó Molnárová

Anikó Molnárová působí jako konzultantka společnosti DYNATECH s.r.o., specializující se na problematiku finanční kontroly ve veřejné správě.

Mgr. Marja Volemanová

Mgr. Adéla Šípová

Adéla Šípová působí jako advokát v advokátní kanceláři Weinhold Legal.Již řadu let se soustavně věnuje právu veřejného zadávání a úspěšně jej kombinuje s právem obchodních korporací a obecným občanským a obchodním právem.

Mgr. Dan Heuer

Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.