Michaela Nedorostová
Michaela Nedorostová má dlouholetou zkušenost v oblasti šetrných budov, v současnosti se zabývá trendy zvyšující kvalitu a zdraví vnitřního prostředí.
Od roku 2011 pracovala v CBRE na projektech zaměřených na zefektivnění, trvalou udržitelnost a úsporný provoz komerčních budov, nyní navázala spolupráci s CA Immo. Její zkušenosti zahrnují certifikaci budov BREEAM či LEED, konzultanství v oblasti úsporných opatření a šetrný provoz komerčních budov.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mag. Andrea Ott
Andrea Ott je zástupkyní ředitele nadnárodní poradenské firmy M27 Markets se sídlem ve Vídni specializující se m.j. na poradenství v oblasti expanzí a akvizic. Andrea Ott hovoří plynule slovensky a německy a má praktické zkušenosti související s obsahem semináře.
Jarmila Trnkalová
Lektorka působí v praxi jako daňová poradkyně více než dvacet let.
Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní.Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní.
Mgr. Michaela Chytilová
Michaela Chytilová je českým a evropským patentovým zástupcem a soudní znalkyní v oboru patenty a vynálezy. Má dlouholetou praxi v oblasti ochrany průmyslových práv. Spolupracuje jako externí konzultant s řadou advokátních kanceláři a ve své praxi zastupovala velké korporace i malé živnostníky.V letech 2001-2010 byla zaměstnancem patentové kanceláře v Olomouci a v Praze. Od roku 2010 vede vlastní kancelář v Praze. Je členkou Komory patentových zástupců a Asociace prostředníků a rozhodců ve věcech duševního vlastnictví. Přednášela na VŠE. V rámci vlastního projektu FENOMÉN ZNAČKY dva roky pořádala spolu s Úřadem průmyslového vlastnictví úspěšně "Snídaně s předsedou". Ve své praxi zastupovala velké korporace i malé živnostníky. Spolupracuje jako externí konzultant s řadou advokátních kanceláří. Má řadu zkušeností ze mnoha vyhraných sporů.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.