Petr Štědrý
Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.
V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.
Další autoři
Mgr. Michal Žmolík
Michal Žmolík je psychoterapeut, supervizor a lektor kurzů a školení z oboru školství, sociální a zdravotní péče. Nejraději školí témata komunikace, řešení konfliktů, stress management, syndrom vyhoření, práce s emocemi, osobní rozvoj, paliativní péče, lektorské dovednosti, týmová spolupráce, řízení a supervize aj.Vystudoval obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě Humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze, což jej pracovně nasměrovalo k pestrým pracovním zkušenostem v soukromém i veřejném sektoru.
Ing. Vladimíra Jordová
Po ukončení studia na VŠE Praha pracovala ve výrobní a obchodní společnosti na pozici hlavní účetní.Po složení auditorský zkoušek v roce 1995 pracuje jako samostatný auditor OSVČ. Současně je zapsána v seznamu znalců – obor ekonomika – vedení účetnictví. Od roku 1992 se věnuje i přednáškové činnosti v různých vzdělávacích agenturách především v oboru účetnictví pro podnikatelské subjekty.
Ing. Martin Gregar
Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.
Mgr. Anna Vašíčková
Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.
Bc. Pavel Prouza
Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě.Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.
JUDr. Michaela Floriánová
Lektorka působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností. Specializuje se zejména na akvizice, budování holdingových struktur či spory mezi společníky. Měla možnost podílet se na složitějších korporátních transakcích typu IPO či přeshraničních přeměn.Další oblastí její specializace je nastavení vnitřních vztahů ve společnosti a varianty řešení odpovědnostních rizik. Publikuje a přednáší v oblasti korporátního i obchodního práva.