PhDr. Václav Lídl
Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.
Produkty související s autorem
Další autoři
JUDr. Hana Poláková
Absolventka PF Masarykovy Univerzity v Brně již po studiích začala působit na odboru školství, posléze se stala vedoucí Odboru školství Krajského úřadu Jihomoravského kraje.Zaměřuje se zejména na problematiku školské legislativy. Působí jako lektorka školského zákona, zákona o pedagogických pracovnících a zákoníku práce. Díky této činnosti je více vnímavá k problémům pedagogických pracovníků v Brně. Je také autorkou řady publikací určených pro ředitele škol a školských zařízení. Pro školská zařízení lektoruje v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků témata funkčního vzdělávání.
Mgr. Jiří Harnach
Jiří Harnach působí v oblasti veřejných zakázek bezmála 20 let. Od roku 2001 jako tajemník rozkladové komise předsedy ÚOHS a rovněž ředitel Legislativně-právního odboru tamtéž a od roku 2011 pak v advokátní kanceláři ROWAN Legal. Vítá každou příležitost podělit se o své zkušenosti s realizací řady zadávacích řízení a rovněž na poli procesního zastupování účastníků zadávacího řízení před ÚOHS.
JUDr. Michal Žižlavský
Michal Žižlavský je expert na správu korporací, restrukturalizaci a insolvenci. Je vedoucím partnerem advokátní kanceláře ŽIŽLAVSKÝ a společnosti AS ZIZLAVSKY (počtem insolvenčních správců největší v České republice).JUDr. Michal Žižlavský získal jako první v České republice zvláštní povolení k řešení úpadku korporací a finančních institucí. Pracuje na nejvýznamnějších případech korporátních úpadků (OKD, Vítkovice, Sazka). V minulosti působil jako soudce. Je členem představenstva České advokátní komory a předsedou Rady expertů Asociace insolvenčních správců. Působí jako člen senátu Nejvyššího správního soudu pro kárné delikty soudců. Je členem Legislativní rady vlády České republiky. Získal celojustiční ocenění Právník roku 2017 v kategorii JUDr insolvenční právo.
Ph.Dr. Ivana Křížová, Ph.D.
Ivana Křížová vystudovala jednooborovou psychologii a doktorské studium na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2014 pracuje jako psycholožka v Psychiatrické nemocnici Bohnice, kde se vzdělává v klinické psychologii.Zároveň pracuji jako externí pedagog na Katedře psychologie Pedf UK a VŠO, kde vyučuji několik psychologických předmětů.
PhDr. Jana Konečná
PhDr.Jana Konečná je vedoucí oddělení nelegálního zaměstnávání při Oblastním inspektorátu práce pro hlavní město Prahu.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.