RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách.

Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.

Další autoři

Ing. David Pech

David Pech ukončil inženýrské studium na ČVUT v Praze, Fakultě stavební.Je specialista na technické zařízení budov a na úsporu energie v budovách. Od roku 2008 je zapsán do Seznamu energetických auditorů. V současné době působí na pozici vedoucího oddělení energetiky v rámci střediska energetiky a životního prostředí. Ve společnosti CITYPLAN spol. s r.o. se zabývá problematikou úspor energie, energetické náročnosti budov, obnovitelných a environmentálně šetrných zdrojů energie. Doposud se podílel na zpracování řady energetických auditů, studií, podnikatelských záměrů a mezinárodních projektů v oblasti obnovitelných zdrojů energie.

Ing. Ondřej Ječný

Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje. Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje. meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/  

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a ochranu osobních údajů. Často a ráda předává své know-how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.

Ing. Jiří Jindrák

Ing. Jiří Jindrák je od roku 2001 daňovým poradcem, v současné době působí ve společnosti HLB Proxy, a.s.Zaměřuje se na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH. Od roku 2007 se věnuje přednáškové činnosti pro širokou veřejnost s cílem realizovat semináře s praktickým pohledem na daňovou a související účetní problematiku. Hovoří německy a anglicky.

Mgr. Michal Kandráč

Michal Kandráč od roku 2015 pracuje v kanceláři Weinhold Legal, kde se zaměřuje především na právo duševního vlastnictví, právo informačních technologií, mediální právo a ochranu osobních údajů. V rámci své praxe se dále specializuje na právo závazkové a právo korporátní, a to zejména na právní poradenství v oblasti právních prověrek a procesu prodeje či koupě obchodních společností.Je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Absolvoval též roční studium na University of Glasgow (2016 – 2017), kde se věnoval právu duševního vlastnictví, právu závazkovému a právu korporátnímu. Od roku 2018 je zapsán jako advokátní koncipient v České advokátní komoře.

Zdeněk Hrach

Vedoucí oddělení digitálních služeb veřejné správy. Českému eGovernmentu se věnuje od roku 2016, a to nejprve na Ministerstvu vnitra a poté v Digitální a informační agentuře. Se svým týmem je odpovědný za celý ekosytém Portálu veřejné správy, který tvoří portál gov.cz, portál občana, mobilní aplikace portálu občana, eDoklady a státní design systém.