Robert Mládek
Robert Mládek se narodil v Čechách a vyrostl v USA, kde vystudoval finance a účetnictví na University of San Francisco.
Pracoval jako auditor (KPMG) a kontrolor (Waller, Williams & Co). Od roku 1994 žije trvale v České republice, kde se věnuje především poradenské činnosti.
Další autoři
JUDr. Lukáš Bohuslav, Ph.D.
Lukáš Bohuslav je advokátem a odborným asistentem na katedře trestního práva Právnické fakulty Univerzity Karlovy a je tvůrcem několika desítek Compliance programů.Tématem trestní odpovědnosti právnických osob se ve své praxi dlouhodobě zabývá, pravidelně na toto téma přednáší, dobře zná konkrétní problémy ve firmách. Obahjuje právnické osoby v trestním řízení. Je autorem či spoluautorem několika monografií či vysokošloských učebnic v dané oblasti.
.
Eva Hruštincová
Eva Hruštincová je hodnotitelkou a členkou komise projektu Ligy lidských práv Férová škola.
Ing. Kateřina Pilařová, DiS.
Kateřina Pilařová je vedoucí oddělení hygieny a mládeže Krajské hygienické stanice Středočeského kraje.
Mgr. Milena Mikulková
Speciální pedagožka, lektorka a poradkyně. Pracovala v pedagogicko-psychologické poradně. Aktuálně se věnuje práci s rodinou v rozvodové a porozvodové situaci, včetně mediace, asistovaného kontaktu a programům pro vzdělávání pěstounů.V roce 2000 ukončila studium na Filozofické fakultě, v roce 2005 na Pedagogické fakultě MU v Brně. Již v průběhu studia pracovala v pedagogicko-psychologické poradně a věnovala se prevenci rizikového chování u dětí a mládeže.
Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
Martin Kaliba je odborným asistentem Ústavu primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK. Odborně se zabývá například problematikou sebepoškozování, závislosti, sexuality, týrání, zanedbávání a zneužívání dětí. Zaměřuje se na nové výzvy v oblasti edukace, zejména na rizikové chování dětí a mládeže a jeho prevenci a také nové digitální nástroje ve vzdělávání. Se svou kolegyní Mgr. et Mgr. Petrou Ambrožovou, Ph.D., MBA, která je odbornou asistentkou Ústavu sociálních studií PdF UHK, vydal publikaci Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě v kontextu současného školství.