Zdeněk Hrach
Vedoucí oddělení digitálních služeb veřejné správy. Českému eGovernmentu se věnuje od roku 2016, a to nejprve na Ministerstvu vnitra a poté v Digitální a informační agentuře. Se svým týmem je odpovědný za celý ekosytém Portálu veřejné správy, který tvoří portál gov.cz, portál občana, mobilní aplikace portálu občana, eDoklady a státní design systém.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Petr Kohout, LL.M.
Petr Kohout je vedoucí právního oddělení Středočeského kraje, zakladatel Platformy pro AI ve veřejné správě a také se stal Osobností AI 2024. Propojuje oblasti práva, digitalizace, umělé inteligence a veřejného sektoru. Pomocí inovativních řešení pro veřejnou správu hledá řešení problémů. Specializuje se na právo občanské, obchodní a veřejné zakázky. V oblasti AI řeší ale i kyberbezpečnost, IT a ochranu osobních údajů.
Martin Bortlík
Je zodpovědný za oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblasti daňové kontroly, daně z přidané hodnoty a transferové ceny.
Ve skupině PKF APOGEO působí od roku 2020, kam nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager. Je vysoce kvalifikovaný odborník v oblasti daní s patřičnými manažerskými schopnostmi. Od roku 2016 působil jako ředitel Specializovaného finančního úřadu a dohlížel na daně největších firem v Česku.
Filip Cenefels
Obchodní a technický specialista ve společnosti WAGO-Elektro spol. s r.o, specializuje se na automatizaci budov a průmyslovou automatizaci.
Bc. Hana Čipera Janská
Lektorka, koučka a personalistka, která od práce HR přešla na podporu lidí v nacházení spokojenosti v jejich životě. Této činnosti se věnuje již přes 20 let.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.