Asistent/ka finančního oddělení

Kdo jsme a koho hledáme:

Jsme mezinárodní společnost, která působí na trhu práce již 30 let v 18 zemích světa se sídlem v Praze 8 – Kobylisy. Naším cílem je poskytovat odborné vzdělávání formou publikací, konferencí, seminářů nebo třeba dlouhodobých vzdělávacích kurzů. Snažíme se to dělat zajímavě, moderně, ale hlavně kvalitně.

Pracovní náplň:

Jako člen týmu zákaznického servisu budete mít na starosti naše zákazníky:

  • Zadávání došlých faktur
  • Příprava došlých faktur k proplacení
  • Účtování bankovních výpisů (párování došlých plateb k vydaným fakturám)
  • Vedení pokladny a její účtování
  • Příprava podkladů pro měsíční účetní závěrku
  • Příprava podkladů pro audit

Požadujeme:

  • Komunikativní, asertivní a zodpovědnou osobnost
  • Zkušenosti s prací na zákaznické lince nebo reklamačním oddělení
  • Uživatelskou znalost práce s PC
  • Dobrou znalost českého jazyka
  • Chuť učit se stále něco nového
  • Znalost slovenštiny a angličtiny výhodou

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na HPP
  • Dovolenou 5 týdnů
  • Stravenkový paušál
  • Multisport kartu
  • Příjemné a klidné pracovní prostředí v širším centru Prahy se skvělou dostupností
  • Možnost vzdělávání zdarma (veškeré naše akce)
  • Komplexní zaškolení je samozřejmostí
  • Skvělý a mladý pracovní kolektiv 

Místo pracoviště: Praha 8 – Kobylisy

Nástup: ihned nebo dle dohody

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na e-mail jana.hajkova@forum-media.cz.