Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s pravidlami a spôsobmi segmentácie zákazníkov. Na názorných, praxou overených ukážkach získate prehľad o segmentačných modeloch (sociodemografické segmenty, segmenty podľa životného štýlu, podľa značkových a nákupných preferencií, firemní verzus koncoví užívatelia, atď.), ktoré sú základným kameňom pre rozhodovanie v oblasti vývoja nových výrobkov a služieb, marketingových aktivít, predajných a popredajných aktivít a vernostných programov.
Naučíte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať.
Oboznámite sa a získate informácie o spôsobe monitorovania existujúcich zákazníckych skupín a riešiť odliv zákazníkov – „churn management“.
Seminár kladie dôraz na názorné ukážky praxe a interaktívny prístup účastníkov seminára.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Segmentácia zákazníkov je určený predovšetkým pracovníkom marketingových a PR oddelení, obchodných oddelení, oddelení vývoja produktov a služieb, oddeleniam starostlivosti o zákazníkov. Prínosom je aj pre manažérov všetkých úrovní riadenia a majiteľov firiem.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.