Cíl semináře:
Elektronická komunikace různého druhu je už dnes samozřejmostí. Jednou z jejích základních kamenů je elektronický podpis, který byl zaveden do praxe zákonem
č. 227/2000 Sb. a pozdější novelou č. 226/2002 Sb. Mnozí zaměstnanci firem denně využívají elektronický podpis pro komunikaci s bankami. Zaměstnanci státní správy a samosprávy jsou často zodpovědní za elektronickou komunikaci úřadů s občany, která je rovněž postavena na elektronickém podpisu.
Seminář seznámí posluchače s principem elektronického podpisu, potřebnými technologiemi, organizačními a právními aspekty. Účastníci se dozvědí, jak správně a bezpečně využívat elektronickou komunikaci, jak a kde žádat o certifikát, jak podepsat a zašifrovat e-mail, a řadu dalších praktických informací.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Bezpečný elektronický podpis je určen majitelům firem, manažerům, zaměstnancům finančních oddělení, účetním, IT specialistům, starostům a pracovníkům státní správy a samosprávy.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.