Logo AIVD
Seminář

Seminář: Chceme podnikat v Číně, obchodovat s Čínou

Příležitosti, zvyklosti a rizika při obchodování na tomto gigantickém trhu

Termín: 21. 7. 2010

Seminář: Chceme podnikat v Číně, obchodovat s Čínou

Čína je dynamicky rostoucí ekonomikou s obrovským trhem, který nabízí širokou řadu možností pro uplatnění zahraničních produktů či služeb. Jde však o náročné konkurenční a ne zcela transparentní prostředí. Využijte setkání s českým obchodním vice-konzulem, který Vám poskytne čerstvé obchodní zprávy z tohoto trhu a nastíní možnosti vstupu na trh v Číně a v Hongkongu.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:  

Cílem semináře je poskytnout zájemcům o expanzi na perspektivní čínský trh užitečné informace, které jim usnadní orientovat se v tomto poměrně složitém podnikatelském prostředí. Potenciální exportéři by se měli včas seznámit i s případnými riziky a zejména se způsoby jak jim co nejefektivněji čelit.

Česká republika řadí Čínu mezi prioritní země pro export. Česká diplomatická a obchodní zastoupení mohou pomoci při Vašich obchodních aktivitách v Číně i v širším regionu jihovýchodní Asie. Přijďte si poslechnout jak.

Při úvaze, kudy vstoupit na čínský trh, je zároveň dobré vědět, jakou roli sehrává Hongkong, který, ačkoli je teritoriální součástí Číny, si stále uchovává svoji ekonomickou samostatnost s vlastní jurisdikcí. Proto otázky, zda je účelnější, bezpečnější a efektivnější obchodovat s Čínou přímo nebo prostřednictvím této unikátní enklávy, si zasluhují podrobný výklad.

Díky návštěvě českého obchodního vice-konzula z Generálního konzulátu v Hongkongu a jeho přednášce budete mít unikátní příležitost diskutovat jak o obchodních příležitostech ve „velké“ Číně, tak o specifikách obchodu s Hongkongem nebo o obchodu s „velkou“ Čínou prostřednictvím Hongkongu.

 

Kliněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář je určen zejména výrobním a obchodním společnostem orientovaným na export a zahraniční obchod se specifickým zájmem o vstup na čínský trh. Seminář využijí především obchodní a marketingoví ředitelé, kteří se chtějí zorientovat ve specifikách obchodování s čínskými partnery a chtějí učinit první kroky na tomto náročném teritoriu.

Podmínky účasti:

Jsou k vaší dispozici zde

Program:

 

  • Čína – aktuální ekonomická situace
  • Perspektivní obory pro vývoz do Číny a podnikání v Číně
  • Start a realizace exportních a podnikatelských aktivit v Číně podle typu
    • prostý export, agent, partner, joint-venture apod.
    • výhody a nevýhody různých obchodních modelů s přihlédnutím k přímým  zkušenostem s čínským podnikatelským prostředím
    • související rizika
  • Hongkong a jeho specifická role při pronikání na čínský trh
    • výhody a nevýhody podnikání v Hongkongu
    • výhody a nevýhody obchodování s „velkou“ Čínou přes Hongkong
    • zakládání firmy v Hongkongu apod.
  • Obousměrné podnikatelské mise a jejich možnosti
  • Podporované účasti Českou republikou na proexportních akcích a veletrzích
  • Česká zastoupení v Číně, nabídka poskytovaných služeb exportérům
  • Další užitečné zdroje obchodních a podnikatelských informací o Číně a Hongkongu
  • Diskuse

Mgr. Roman Seidl

Roman Seidl působí od roku 2007 jako obchodní vice-konzul při Generálním konzulátu ČR v Hongkongu. Pracoval na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR v oblasti podpory podnikání a rozvoje podnikatelského prostředí. Má zkušenosti s vedením českých oficiálních účastí na mezinárodních veletrzích v Evropě a Asii.