Logo AIVD
Seminář

Seminár: Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia

Slovo predáva…

Termín: 17. 8. 2011
Lektor: Jan Novák

Jeden obrázok vraj vydá za tisíc slov. Ale prevažná väčšina reklamných prostriedkov a firemná komunikácia potrebuje k vyjadrení svojho posolstva slovo – hovorené, spievané, písané, tlačené. Tlačovú správu, obchodný list, predajný oznam, alebo marketingový text nie je možné odfotiť mobilom a poslať ako MMS. A pokiaľ pre Vás nepracuje profesionálny textár, budete musieť sadnúť za klávesnicu…., viete ako na to?

190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cieľ seminára:

    Neživíte sa písaním reklamných textov, ale napriek tomu musíte občas nejaký napísať? V tom prípade je dobré poznať aspoň základné pravidlá pre ich tvorbu.

    Získajte „základnú výbavu“ textára, osvojte si rôzne postupy a triky pri písaní presvedčivých textov a posuňte svoje kreatívne hranice. Dobre napísaný, čitateľný, pútavý a informačne obsiahly text má s istotou predpoklady prinášať úspech, a pre tieto účely je copywriting nevyhnutný. V obchodnom svete majú kvalitné texty väčšiu šancu presvedčiť zákazníka k nákupu tovaru či objednania služby.

    Cieľom seminára je pomôcť textárom – neprofesionálom s písaním takových textov – od firemných materiálov, cez texty inzerátov, katalógov, textov na web, až po tweety, či tlačové správy. Okrem iného sa dozviete, akým chybám a omylom sa máte vyvarovať.

    Seminár je vedený interaktívnou formou s množstvom príkladov z praxe.

    Kliknite sem pre detailný Program seminára.

    Komu je seminár určený:

    Seminár Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia je určený všetkým, ktorí pri svojej práci tvoria firemné texty. Predovšetkým teda pracovníkom marketingu a PR, obchodnýh oddelení a oddelení ľudských zdrojov.

    Ďalšie informácie:

    Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

    Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)

     

    1. Textár / Copywriter – kto to je a čo robí
      1. Základná výbava textára
      2. Kde čerpá inšpiráciu pre dobrý text?
      3. Kto sa môže stať textárom / copywriterom? A ako?

     

    1. Pravidla písania reklamných textov
      1. Jazyk a štýl
      2. Rôzne médiá – rôzne pravidlá
      3. Ako začať?
      4. Pomenujte blázna bláznom

     

    1. Najčastejšie chyby pri písaní reklamných textov
      1. Menej je väčšinou viac
      2. Vtipy, rýmy a metafory
      3. Klišé

     

    1. SEO copywriting, web copywriting

     

    5.   To NAJ z textárskej práce

      1. Obrázok verzus text – kedy slovo vyhráva
      2. Ukážky vybraných textov a kampaní

    Jan Novák

    Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.