Cieľ seminára:
Neživíte sa písaním reklamných textov, ale napriek tomu musíte občas nejaký napísať? V tom prípade je dobré poznať aspoň základné pravidlá pre ich tvorbu.
Získajte „základnú výbavu“ textára, osvojte si rôzne postupy a triky pri písaní presvedčivých textov a posuňte svoje kreatívne hranice. Dobre napísaný, čitateľný, pútavý a informačne obsiahly text má s istotou predpoklady prinášať úspech, a pre tieto účely je copywriting nevyhnutný. V obchodnom svete majú kvalitné texty väčšiu šancu presvedčiť zákazníka k nákupu tovaru či objednania služby.
Cieľom seminára je pomôcť textárom – neprofesionálom s písaním takových textov – od firemných materiálov, cez texty inzerátov, katalógov, textov na web, až po tweety, či tlačové správy. Okrem iného sa dozviete, akým chybám a omylom sa máte vyvarovať.
Seminár je vedený interaktívnou formou s množstvom príkladov z praxe.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia je určený všetkým, ktorí pri svojej práci tvoria firemné texty. Predovšetkým teda pracovníkom marketingu a PR, obchodnýh oddelení a oddelení ľudských zdrojov.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.