Cíl semináře:
Neživíte se psaním marketingových textů, ale přesto občas musíte nějaký napsat? V tom případě je dobré znát alespoň základní pravidla pro jejich tvorbu.
Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice. Dobře napsaný, čitelný, poutavý a informačně obsáhlý text má jistě předpoklady přinášet úspěch, a pro takové účely je copywriting nezbytný. V obchodním světě mají kvalitní texty větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby.
Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s psaním takových textů – od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mj., jakým chybám a omylům se máte vyvarovat.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Copywriting – jak psát obchodní, reklamní a PR sdělení je určen všem, kteří při své práci vytvářejí firemní texty a chtějí to umět lépe. Zejména tedy pracovníkům marketingu a PR, obchodních oddělení a oddělení lidských zdrojů.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.