Logo AIVD
Seminář

Seminář: Copywriting – jak psát obchodní, marketingová a PR sdělení

Slovo prodává…

Termín: 20. 7. 2011
Lektor: Jan Novák

Jeden obrázek prý vydá za tisíc slov. Ale naprostá většina firemní komunikace potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Tiskovou zprávu nebo projev generálního ředitele zkrátka nelze vyfotit mobilem a poslat jako MMS. A pokud pro Vás nepracuje profesionální textař, budete muset usednout za klávesnici sami.  A znáte přitom hlavní pravidla jak na to?

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Neživíte se psaním marketingových textů, ale přesto občas musíte nějaký napsat? V tom případě je dobré znát alespoň základní pravidla pro jejich tvorbu.

Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice. Dobře napsaný, čitelný, poutavý a informačně obsáhlý text má jistě předpoklady přinášet úspěch, a pro takové účely je copywriting nezbytný. V obchodním světě mají kvalitní texty větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby.

Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s psaním takových textů – od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mj., jakým chybám a omylům se máte vyvarovat.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Copywriting – jak psát obchodní, reklamní a PR sdělení je určen všem, kteří při své práci vytvářejí firemní texty a chtějí to umět lépe. Zejména tedy pracovníkům marketingu a PR, obchodních oddělení a oddělení lidských zdrojů.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

 

  1. Textař / Copywriter – kdo to je a co dělá
    1. Základní výbava textaře
    2. Kde čerpá inspiraci pro dobrý text?
    3. Kdo se může stát textařem / copywriterem? A jak?

 

  1. Pravidla psaní reklamních textů
    1. Jazyk a styl
    2. Různá média – různá pravidla
    3. Jak začít?
    4. Nazvěte blázna bláznem

 

  1. Nejčastější chyby při psaní reklamních textů
    1. Méně je většinou více
    2. Vtipy, rýmy a metafory
    3. Klišé

 

  1. SEO copywriting, web copywriting

 

5.   To NEJ z textařské práce

    1. Obrázek versus text – kdy slovo vyhrává
    2. Ukázky vybraných textů a kampaní

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.