Logo AIVD
Seminář

Seminář: Copywriting – jak psát obchodní, marketingová a PR sdělení

Slovo prodává…

Termín: 20. 7. 2011
Lektor: Jan Novák

Jeden obrázek prý vydá za tisíc slov. Ale naprostá většina firemní komunikace potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Tiskovou zprávu nebo projev generálního ředitele zkrátka nelze vyfotit mobilem a poslat jako MMS. A pokud pro Vás nepracuje profesionální textař, budete muset usednout za klávesnici sami.  A znáte přitom hlavní pravidla jak na to?

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Neživíte se psaním marketingových textů, ale přesto občas musíte nějaký napsat? V tom případě je dobré znát alespoň základní pravidla pro jejich tvorbu.

    Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice. Dobře napsaný, čitelný, poutavý a informačně obsáhlý text má jistě předpoklady přinášet úspěch, a pro takové účely je copywriting nezbytný. V obchodním světě mají kvalitní texty větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby.

    Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s psaním takových textů – od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mj., jakým chybám a omylům se máte vyvarovat.

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Copywriting – jak psát obchodní, reklamní a PR sdělení je určen všem, kteří při své práci vytvářejí firemní texty a chtějí to umět lépe. Zejména tedy pracovníkům marketingu a PR, obchodních oddělení a oddělení lidských zdrojů.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

    Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

     

    1. Textař / Copywriter – kdo to je a co dělá
      1. Základní výbava textaře
      2. Kde čerpá inspiraci pro dobrý text?
      3. Kdo se může stát textařem / copywriterem? A jak?

     

    1. Pravidla psaní reklamních textů
      1. Jazyk a styl
      2. Různá média – různá pravidla
      3. Jak začít?
      4. Nazvěte blázna bláznem

     

    1. Nejčastější chyby při psaní reklamních textů
      1. Méně je většinou více
      2. Vtipy, rýmy a metafory
      3. Klišé

     

    1. SEO copywriting, web copywriting

     

    5.   To NEJ z textařské práce

      1. Obrázek versus text – kdy slovo vyhrává
      2. Ukázky vybraných textů a kampaní

    Jan Novák

    Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.