Cíl kurzu
Naučíme vás klíčové zásady, které vám umožní řídit vaši komunikaci na sociálních sítích tak, aby rostla loajalita fanoušků a aby vás negativní komentáře nepoškodily. Kdy vůbec neodpodívat? Odpovídat všem? Probereme pro a proti a důsledky, které to s sebou nese.
Dozvíte se také, jaký volit jazyk. Měli byste odpovídat formálně, korporátně? Nebo neformálně? Nepoškodí to budovaný obraz společnosti? Na příkladech si ukážeme, jaké mantinely v neformální komunikaci byste měli dodržovat a jak formální i neformální komunikaci vnímá fanoušek/zákazník.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Výhody kurzu:
- Rozšíříte základnu svých fanoušků/zákazníků a zvládnete hatery
- Obsah, reklama a organické šíření dosahu pro vás bude hračka
- Lépe definujete svoji cílovou skupinu
- Budete mít přehled o tom, kdo vás sleduje a co od vás očekává
- Naučíte se reagovat na negativní komentáře
- Zjistíte, jak vyvolat správnou reakci fanoušků a co vám přinese
- Interaktivní příklady a diskuse vám umožní sdílet své zkušenosti
Komu je kurz určen
Kurz je určen těm zaměstnancům, kteří se starají o obsah profilů na sociálních sítích ve svých firmách, a stejně tak všem, kdo na svých pozicích přicházejí se správou sociálních sítí do styku, včetně zástupců zákaznických oddělení.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu.