Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Komunikace na sociálních sítích s fanoušky i hatery

Jak budovat komunitu a reagovat na negativní komentáře, aniž byste si uškodili

Termín: 14. 11. 2018 - 30. 11. 2018
Místo konání: Nakladatelství FORUM (5. patro), Praha 8

Snažíte se o rostoucí počet fanoušků a lajků. Najednou se ale začnou objevovat nepříjemné komentáře, špatné recenze a dotazy, o které vlastně nestojíte. Firmy se je většinou buď rozhodnou ignorovat nebo reagují útočně a brání se tak, že napadají zákazníka. Nedělejte stejnou chybu! Náš vzdělávací kurz vám na základě reálných situací z online prostředí ukáže v průběhu dvou workshopů, jak si osvojit zásady, díky nimž budete ze sociálních sítí jen těžit.

10 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl kurzu

Naučíme vás klíčové zásady, které vám umožní řídit vaši komunikaci na sociálních sítích tak, aby rostla loajalita fanoušků a aby vás negativní komentáře nepoškodily. Kdy vůbec neodpodívat? Odpovídat všem? Probereme pro a proti a důsledky, které to s sebou nese.

Dozvíte se také, jaký volit jazyk. Měli byste odpovídat formálně, korporátně? Nebo neformálně? Nepoškodí to budovaný obraz společnosti? Na příkladech si ukážeme, jaké mantinely v neformální komunikaci byste měli dodržovat a jak formální i neformální komunikaci vnímá fanoušek/zákazník

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Výhody kurzu:

  • Rozšíříte základnu svých fanoušků/zákazníků a zvládnete hatery
  • Obsah, reklama a organické šíření dosahu pro vás bude hračka
  • Lépe definujete svoji cílovou skupinu
  • Budete mít přehled o tom, kdo vás sleduje a co od vás očekává
  • Naučíte se reagovat na negativní komentáře
  • Zjistíte, jak vyvolat správnou reakci fanoušků a co vám přinese
  • Interaktivní příklady a diskuse vám umožní sdílet své zkušenosti

Komu je kurz určen

Kurz je určen těm zaměstnancům, kteří se starají o obsah profilů na sociálních sítích ve svých firmách, a stejně tak všem, kdo na svých pozicích přicházejí se správou sociálních sítí do styku, včetně zástupců zákaznických oddělení.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. 


Také doporučujeme