Logo AIVD
E-Learning

e-Learning: Motivace a hodnocení zaměstnanců ve školství

Typy učitelů, krizová komunikace, hodnocení práce

Termín: 24. 5. 2019 - 14. 6. 2019

e-Learning: Motivace a hodnocení zaměstnanců ve školství

Žáci nejsou jediní, komu chybí motivace. I učitelé potřebují motivovat a být pravidelně hodnoceni. A tento těžký úkol je na Vás – vedoucích. Nevyhýbejte se mu a naučte se jej využívat ve svůj prospěch i pro dobro celé školy! Začněte své pracovníky hodnotit pravidelně, využijte jejich silné stránky a potlačte ty slabé. Pozitivní motivace je silným nástrojem a musí se s ní pracovat opatrně, aby nebyla kontraproduktivní. Získejte praktické tipy od zkušeného ředitele!

2 290 

bez DPH a expedičních nákladů.


e-Learning si můžete prostudovat z pohodlí domova či kanceláře v čase, který vám vyhovuje, a ověřit si své znalosti v interaktivních testech.

Cíl e-learningu

Cílem našeho e-learning Motivace a hodnocení zaměstnanců ve školství je poskytnout vám užitečné informace o profesním hodnocení pedagogů a dalších zaměstnanců ve školství.

V jednotlivých lekcích se podrobněji podíváme na typologii učitelů dle jejich přístupu k žákům, krizovou komunikaci, komunikaci s problémovými zaměstnanci.

Chybět nebudou ani tipy na motivační hodnocení pedagogického procesu a pracovního výkonu zaměstnanců, jejich sebehodnocení a leadership. Ukážeme si, jak jednat v krizových situacích a jak využít hodnocení ve svůj prospěch.

Eliminujte negativní vlivy problémových spolupracovníků a podpořte pozitivní klima Vaší školy – v našem e-learningu naleznete potřebné nástroje. Zkušený autor vychází z českého školního prostředí, nikoliv suché teorie a pomůže Vám hodnocení zavést do každodenní praxe bez větších problémů.

Klikněte zde pro detailní program e-learningu.

Komu je e-learning určen

e-Learning Motivace a hodnocení zaměstnanců ve školství je určen všem ředitelům škol a školských zařízení, případně dalším vedoucím osobám, které chtějí vybudovat kvalitní tým zaměstnanců a hodnocení využívat efektivně.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.

 

Program

Každý týden od nás obdržíte jednu výukovou lekci, která umožňuje aktivní listování dokumentem. V závěru každé lekce jsme pro vás připravili soubor otázek, jejichž zodpovězením si ověříte, zda jste dané problematice porozuměli.

Z témat e-learningu vybíráme:

  • Typologie učitelů a typologie třídních učitelů – typy, silné a slabé stránky a jak s nimi pracovat
  • Společenská role učitele a role třídních učitelů v nastavení a zavádění změn ve výuce a klimatu třídy a školy
  • Hodnocení procesů a výkonu – možnosti, úskalí a pasti systémů.
  • Problémoví spolupracovníci a jak s nimi efektivně pracovat, resp. jak eliminovat jejich negativní vlivy
  • Pozitivní motivace jako silný nástroj – nejnovější výzkumy spojené s pochvalou, pozitivní motivací (co se vyplácí, co ne a na co si dát pozor, aby konečný efekt nebyl spíše kontraproduktivní)
  • Hodnoty, pravidla a aktivní tvorba pozitivního klimatu v učitelském kolektivu
  • Příklady, praktické nástroje, doporučení i problémová rozhodnutí
  • Důvěra a vzájemný respekt (nezbytné podmínky a způsoby realizace v praxi)

 

HARMONOGRAM E-LEARNINGU:

1. lekce 24. 5. 2019: Typologie učitelů a vliv jednotlivých typů na rozvoj žáka

    • Zásady vedení týmů a lidí
    • Plnění pracovních povinností
    • Zóna pohodlí a její indikátory
    • Obranné mechanismy
    • Typologie učitelů dle jejich přístupu k žákům

2. lekce 31. 5. 2019: Krize, krizové situace a problémoví učitelé

    • Vliv problémových učitelů na kvalitní vedení celého týmu
    • Chování lídra v krizi a zvládání takových situací
    • Prevence krizových situací
    • Typologie problémových zaměstnanců, jejich popis a způsob efektivní komunikace s nimi

3. lekce 7. 6. 2019: Hodnocení výkonu a výsledku

    • Formy správného hodnocení zaměstnanců a jejich výkonu a výsledku
    • Scoreboardy a jejich forma, tvorba, nasazení a využití v praxi
    • Silné a slabé stránky hodnocení a scoreboardů
    • Metody a formy vhodné pro školské prostředí

4. lekce 14. 6. 2019: Problematika vnitřní a vnější motivace

    • Nové poznatky v daném oboru
    • Vhodné výzkumy v daném oboru a jejich dopady na školství
    • Vhodné formy motivace a jejich nasazení ve škole 

Mgr. Miloslav Hubatka

Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí. Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálu dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, mentorské, poradenské a publikační činnosti. Založil a vede portály zaměřené na rozvoj nadání dětí (www.nadanedite.cz) nebo využití myšlenkových map (www.mindmaps.cz) a mnohé další.

Také doporučujeme