Cíl e-learningu
Cílem e-learningu Prodejce po telefonu nové generace je ukázat účastníkům, jak zlepšit svoje prodejní schopnosti, aby dosáhli vyšších prodejů. Pomůže jim pochopit psychologii zákazníků a připraví je i na nečekané vývoje telefonního hovoru včetně zvládání agresivního volajícího. Pochopí důležitost a vhodnost improvizace a budou správně prosazovat obchodnickou asertivitu. Stranou nezůstanou ani návody na zvládání stresu, postupy k porozhovorové analýze s návrhy ke zlepšení či tipy pro efektivní evidenci dat.
Prohlédněte si detailní program e-learningu.
Komu je e-learning určen
E-learning je určen telefonním prodejcům, team leaderům call center a pracovníkům zákaznického servisu.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Program
Každý týden od nás obdržíte jednu výukovou lekci. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete.
1. LEKCE (od 8. 3. 2019): Argumentační schopnosti
– Co musím vědět o svém zákazníkovi
– Jak se připravit na hovor?
– Jak nadchnout pro daný produkt i zákazníka
– Jak na správnou a efektivní argumentaci
– Různé techniky vyjednávání a kdy je použít
– Typy klientů a jejich reakce
2. LEKCE (od 15. 3. 2019): Jak vést správný prodejní hovor
– Jak pozdravit a začít hovor
– Způsoby dotazovaní
– Struktura rozhovoru a potřeby klientů
– Dané scénáře a improvizace
– Cross sales aneb vždy můžete něco prodat
– Vyhodnocování hovorů a jejich evidence
3. LEKCE (od 22. 3. 2019): Jak zvládat stres i negativní reakce a nezbláznit se
– Jak ze sebe shodit pocity stresu po celém dni
– Jak si nic nebrat osobně
– Komunikace s rozčileným klientem
– Psychologické triky: empatií k uklidnění volajícího
– Jakých odpovědí a slov se vyvarovat
– Nejčastější chyby při telefonování