Logo AIVD
Seminář

Seminár: e-Marketing alebo Predaj cez internet

Ako efektívne osloviť a zaujať zákazníkov prostredníctvom internetu a predať im svoje výrobky a služby

Termín: 10. 3. 2011

V 21. „digitálnom“ storočí sa stáva ovládnutie e-Marketingu existenčnou nutnosťou pre väčšinu podnikateľských subjektov, e-Marketing je však dôležitý i pre mnohé neziskové organizácie či dokonca pre subjekty verejnej správy. Ak máte v úmysle prezentovať svoje produkty a služby internetovým kanálom formou presnej komunikácie s Vašou cieľovou skupinou, pozývame Vás na praktický seminár, kde Vás oboznámime s voľbou správnej e-Marketingovej stratégie.

190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Ciel‘ seminára:

Počet návštevníkov a analýza ich správania na webovej stránke, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to všetko preniká do slovníkov manažérov súkromných firiem i organizácií neziskového sektora. Pravdepodobne sledujete, ako sa na internete prezentujú Vaši konkurenti a ako komunikujú s Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Pokiaľ je vôbec možné predstaviť si komunikáciu so zákazníkmi bez týchto technológií dnes, už zajtra to bude doslova nemysliteľné!

Schopnosť nájsť, osloviť, zaujať a presvedčiť svojho zákazníka, či už ide o spotrebiteľa, firmu alebo občana, vyžaduje znalosť vhodných internetových nástrojov a nastavenie správnej e-Marketingovej stratégie. Na seminári Vás oboznámime s tým, ako takúto stratégiu ideovo navrhnúť a technicky pripraviť. Zdôrazníme nástroje, ako efektívne cieliť v prostredí internetu, získať zákazníkov pre kúpu, a následne ako merať výsledky použitých internetových nástrojov. V neposlednom rade Vás upozorníme na najnovšie trendy, ktoré už dnes začínajú ovplyvňovať svet internetu.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár e-Marketing alebo Obchodovanie na internete je určený súkromným spoločnostiam, ktoré chcú nachádzať nových zákazníkov na internete, ale aj organizáciám neziskovej sféry, pretože i tie potrebujú prezentovať služby, ktoré ponúkajú svojim konzumentom.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.  

Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)

 

      • Marketing v prostredí internetu
      • On-page a off-page nástroje pre e-Marketing
      • Tvorba e-Marketingovej stratégie
      • Voľba cieľovej skupiny a vhodných nástrojov
      • Čo a ako chceme prezentovať
      • Koľko to bude stáť a čo chceme dosiahnuť
      • Nástroje e-Marketingu v praxi (prípadové štúdie)
      • Požiadavky na www. stránky
      • Efektívne cielenie a správne zamierenie
      • Meracie nástroje, ktoré môžete využiť, a interpretácia výsledkov (Google Analytics)
      • Voľba a nastavenie cieľov
      • Aktuálne trendy e-Marketingu
      • Prípadová štúdia z radov účastníkov seminárov                                                                     (vyberieme náhodného účastníka seminára a navrhneme na mieste e-Marketingovú stratégiu pre jeho firmu/organizáciu, t.j. predstavíme nástroje, ako osloviť cieľovú skupinu a presvedčiť ju, aby  využívala naše výrobky či služby)

 

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.