Ciel‘ seminára:
Počet návštevníkov a analýza ich správania na webovej stránke, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to všetko preniká do slovníkov manažérov súkromných firiem i organizácií neziskového sektora. Pravdepodobne sledujete, ako sa na internete prezentujú Vaši konkurenti a ako komunikujú s Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Pokiaľ je vôbec možné predstaviť si komunikáciu so zákazníkmi bez týchto technológií dnes, už zajtra to bude doslova nemysliteľné!
Schopnosť nájsť, osloviť, zaujať a presvedčiť svojho zákazníka, či už ide o spotrebiteľa, firmu alebo občana, vyžaduje znalosť vhodných internetových nástrojov a nastavenie správnej e-Marketingovej stratégie. Na seminári Vás oboznámime s tým, ako takúto stratégiu ideovo navrhnúť a technicky pripraviť. Zdôrazníme nástroje, ako efektívne cieliť v prostredí internetu, získať zákazníkov pre kúpu, a následne ako merať výsledky použitých internetových nástrojov. V neposlednom rade Vás upozorníme na najnovšie trendy, ktoré už dnes začínajú ovplyvňovať svet internetu.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár e-Marketing alebo Obchodovanie na internete je určený súkromným spoločnostiam, ktoré chcú nachádzať nových zákazníkov na internete, ale aj organizáciám neziskovej sféry, pretože i tie potrebujú prezentovať služby, ktoré ponúkajú svojim konzumentom.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.