Logo AIVD
Seminář

Seminár: e-Marketing alebo Predajný kanál INTERNET

Ako efektívne osloviť a zaujať zákazníkov prostredníctvom internetu a predať im svoje výrobky a služby

Termín: 26. 7. 2011

V 21. „digitálnom“ storočí sa stáva ovládnutie e-Marketingu existenčnou nutnosťou pre väčšinu podnikateľských subjektov, e-Marketing je však dôležitý i pre mnohé neziskové organizácie či dokonca pre subjekty verejnej správy. Ak máte v úmysle prezentovať svoje produkty a služby internetovým kanálom formou presnej komunikácie s Vašou cieľovou skupinou, pozývame Vás na praktický seminár, kde Vás oboznámime s voľbou správnej e-Marketingovej stratégie.

190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Ciel‘ seminára:

    Počet návštevníkov a analýza ich správania na webovej stránke, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to všetko preniká do slovníkov manažérov súkromných firiem i organizácií neziskového sektora. Pravdepodobne sledujete, ako sa na internete prezentujú Vaši konkurenti a ako komunikujú s Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Pokiaľ je vôbec možné predstaviť si komunikáciu so zákazníkmi bez týchto technológií dnes, už zajtra to bude doslova nemysliteľné!

    Schopnosť nájsť, osloviť, zaujať a presvedčiť svojho zákazníka, či už ide o spotrebiteľa, firmu alebo občana, vyžaduje znalosť vhodných internetových nástrojov a nastavenie správnej e-Marketingovej stratégie. Na seminári Vás oboznámime s tým, ako takúto stratégiu ideovo navrhnúť a technicky pripraviť. Zdôrazníme nástroje, ako efektívne cieliť v prostredí internetu, získať zákazníkov pre kúpu, a následne ako merať výsledky použitých internetových nástrojov. V neposlednom rade Vás upozorníme na najnovšie trendy, ktoré už dnes začínajú ovplyvňovať svet internetu.

    Kliknite sem pre detailný Program seminára.

    Komu je seminár určený:

    Seminár e-Marketing alebo Obchodovanie na internete je určený súkromným spoločnostiam, ktoré chcú nachádzať nových zákazníkov na internete, ale aj organizáciám neziskovej sféry, pretože i tie potrebujú prezentovať služby, ktoré ponúkajú svojim konzumentom.

    Ďalšie informácie:

    Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.  

    Program celodenného seminára (9:00-15:30)

     

        • Marketing v prostredí internetu
        • On-page a off-page nástroje pre e-Marketing
        • Tvorba e-Marketingovej stratégie
        • Voľba cieľovej skupiny a vhodných nástrojov
        • Čo a ako chceme prezentovať
        • Koľko to bude stáť a čo chceme dosiahnuť
        • Nástroje e-Marketingu v praxi (prípadové štúdie)
        • Požiadavky na www. stránky
        • Efektívne cielenie a správne zamierenie
        • Meracie nástroje, ktoré môžete využiť, a interpretácia výsledkov (Google Analytics)
        • Voľba a nastavenie cieľov
        • Aktuálne trendy e-Marketingu
        • Prípadová štúdia z radov účastníkov seminárov                                                                     (vyberieme náhodného účastníka seminára a navrhneme na mieste e-Marketingovú stratégiu pre jeho firmu/organizáciu, t.j. predstavíme nástroje, ako osloviť cieľovú skupinu a presvedčiť ju, aby  využívala naše výrobky či služby)

     

    BA Petr Adamík

    Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

    Ing. Tomáš Posker

    Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.