Cíl semináře:
V 21. „digitálním“ století se stává ovládnutí e-Marketingu existenční nutností pro většinu podnikatelských subjektů. Počet návštěvníků webové stránky, analýza chování těchto návštěvníků na webové stránce, počty prodejů přes webové stránky, CMS systémy, internetové obchody, nebo SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to vše proniká do slovníků firem a jejich manažerů zodpovědných za prodejní výsledky. Pokud je vůbec možné představit si obchodování firmy bez těchto technologií dnes, zítra to možné už nebude.
Pravděpodobně i Vy sledujete, jak si v internetových prodejích vede Vaše konkurence a jak se Vaše vlastní internetové prodeje vyvíjejí v porovnání s Vašimi ostatními tradičními prodejními kanály. Procento prodejů přes internet obecně stoupá, a proto každá firma potřebuje držet krok s vývojem odborného poznání v této oblasti.
Schopnost najít, oslovit a získat cílového zákazníka (v rámci cílové skupiny), který internet používá, a především schopnost proměnit návštěvu internetového zákazníka v objednávku vyžaduje znalost vhodných nástrojů a kroků pod souhrnným označením správná e-Marketingová strategie. Na semináři Vás seznámíme s tím, jak takovou strategii ideově navrhnout a technicky připravit. Zdůrazníme nástroje, jak efektivně cílit v prostředí internetu a jak měřit výsledky. V neposlední řadě Vás upozorníme na nejnovější trendy, které už dnes začínají ovlivňovat svět internetu v souvislosti s on-line obchodováním.
Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.
Komu je seminář určen:
Seminář „e-Marketing“ je určen zejména všem obchodním společnostem a jejich majitelům, ředitelům, manažerům a dalším (nejen) podnikatelským subjektům, tj. všem, kteří chtějí maximálně využít potenciál internetu pro své firemní cíle.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.