Logo AIVD
Seminář

Seminář: e-Marketing aneb Obchodování na internetu (3)

Jak zahájit a zvýšit prodeje přes internet

Termín: 21. 9. 2010

Seminář: e-Marketing aneb Obchodování na internetu (3)

V 21. „digitálním“ století, kdy je internet dostupný v každé firmě, v téměř každé instituci a v podstatné části domácností, stává se ovládnutí e-Marketingu železnou nutností každého podnikatelského úsilí prodat nebo zviditelnit vlastní výrobky nebo služby.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

V 21. „digitálním“ století se stává ovládnutí e-Marketingu existenční nutností pro většinu podnikatelských subjektů. Počet návštěvníků webové stránky, analýza chování těchto návštěvníků na webové stránce, počty prodejů přes webové stránky, CMS systémy, internetové obchody, nebo SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to vše proniká do slovníků firem a jejich manažerů zodpovědných za prodejní výsledky. Pokud je vůbec možné představit si obchodování firmy bez těchto technologií dnes, zítra to možné už nebude.

Pravděpodobně i Vy sledujete, jak si v internetových prodejích vede Vaše konkurence a jak se Vaše vlastní internetové prodeje vyvíjejí v porovnání s Vašimi ostatními tradičními prodejními kanály. Procento prodejů přes internet obecně stoupá, a proto každá firma potřebuje držet krok s vývojem odborného poznání v této oblasti.  

Schopnost najít, oslovit a získat cílového zákazníka (v rámci cílové skupiny), který internet používá, a především schopnost proměnit návštěvu internetového zákazníka v objednávku vyžaduje znalost vhodných nástrojů a kroků pod souhrnným označením správná e-Marketingová strategie. Na semináři Vás seznámíme s tím, jak takovou strategii ideově navrhnout a technicky připravit. Zdůrazníme nástroje, jak efektivně cílit v prostředí internetu a jak měřit výsledky. V neposlední řadě Vás upozorníme na nejnovější trendy, které už dnes začínají ovlivňovat svět internetu v souvislosti s on-line obchodováním. 

Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

Komu je seminář určen:

Seminář e-Marketing je určen zejména všem obchodním společnostem a jejich majitelům, ředitelům, manažerům a dalším (nejen) podnikatelským subjektům, tj. všem, kteří chtějí maximálně využít potenciál internetu pro své firemní cíle.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

 

  • Marketing v prostředí internetu

 

  • Tvorba e-Marketingové strategie
    • Volba cílové skupiny
    • Co a jak chceme prezentovat a prodávat
    • Kolik to bude stát, kolik chceme generovat

 

  • Nástroje e-Marketingu v praxi (případové studie)

 

  • On-page a off-page faktory pro e-Marketing

 

  • Požadavky na www stránky

 

  • Efektivní cílení a správné měření
    • Měřící nástroje, které můžete využít a interpretace výsledků (Google Analytics)
    • Volba a nastavení cílů

 

  • Aktuální trendy e-Marketingu

 

  • Případová studie z řad účastníků seminářů (vybereme náhodného účastníka semináře a navrhneme na místě e-Marketingovou strategii pro jeho firmu, tj. představíme nástroje, jak oslovit cílovou skupinu, které chceme prodat výrobky či služby)

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.