Logo AIVD
Seminář

Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (5)

Jak prodat přes internet více služeb a výrobků

Termín: 2. 3. 2011

Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (5)

V 21. „digitálním“ století se stává ovládnutí e-Marketingu existenční nutností pro většinu podnikatelských subjektů. Pokud chcete prodávat své produkty a služby internetovým kanálem přesným oslovením vaší cílové skupiny, zveme Vás na praktický seminář, kde Vás seznámíme s volbou správné e-Marketingové strategie.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Počet návštěvníků a analýza jejich chování na webové stránce, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to vše proniká do slovníků manažerů soukromých firem. Pravděpodobně sledujete, jak se na internetu prezentuje Vaše konkurence a jak komunikuje s Vašimi potencionálními zákazníky. Pokud je vůbec možné představit si komunikaci se zákazníky bez těchto technologií dnes, už zítra to bude doslova nemyslitelné!

Schopnost najít, oslovit, zaujmout a přesvědčit svého zákazníka, ať už jde o spotřebitele, firmu, nebo občana, vyžaduje znalost vhodných internetových nástrojů a nastavení správné e-Marketingové strategie. Na semináři Vás seznámíme s tím, jak takovou strategii ideově navrhnout a technicky připravit. Zdůrazníme nástroje, jak efektivně cílit v prostředí internetu, získat zákazníky ke koupi a následně jak měřit výsledky použitých internetových nástrojů. V neposlední řadě Vás upozorníme na nejnovější trendy, které už dnes začínají ovlivňovat svět internetu.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář e-Marketing aneb Obchodování na internetu je určen především soukromým společnostem, které chtějí nacházet nové zákazníky na internetu.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

 

      • Marketing v prostředí internetu
      • On-page a off-page nástroje pro e-Marketing
      • Tvorba e-Marketingové strategie
      • Volba cílové skupiny a vhodných nástrojů
      • Co a jak chceme prezentovat
      • Kolik to bude stát a co chceme dosáhnout
      • Nástroje e-Marketingu v praxi (případové studie)
      • Požadavky na www stránky
      • Efektivní cílení a správné měření
      • Měřící nástroje, které můžete využít a interpretace výsledků (Google Analytics)
      • Volba a nastavení cílů
      • Aktuální trendy e-Marketingu
      • Případová studie z řad účastníků seminářů                                                                                    (vybereme náhodného účastníka semináře a navrhneme na místě e-Marketingovou strategii pro jeho firmu/organizaci, tj. představíme nástroje, jak oslovit cílovou skupinu a přesvědčit ji k využití výrobků či služeb) 

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o. Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.