Cíl semináře:
Znalosti v oblasti exportního marketingu Vám umožní rozšířit portfolio Vašich odběratelů o nové zahraniční zákazníky.
Firmy, které tradičně vyvážejí, potřebují hledat nová exportní teritoria a to nejen z důvodu stimulace svého růstu, ale též z důvodu elementární stability, kdy poklesy v určitých exportních teritoriích vykrývají nové příležitosti v jiných. A firmy s utlumenou tuzemskou poptávkou potřebují logicky hledat nové obchodní příležitosti v zahraničí.
Při přípravě exportní strategie, bohužel, hrozí riziko značných časových a finančních investic do neproduktivních průzkumů, plánů a chybně vedených jednání, nemluvě o rizicích špatně založených obchodních smluv a provedení obchodu. Je ovšem také možné postupovat podle prověřených modelů exportního marketingu, jehož prvky vytvářejí ucelený systém aktivit, které potřebuje bezpečně ovládat každý exportní manažer.
Tento kurz, mimochodem jeden z nejpraktičtějších ve studiích MBA, Vám pomůže pochopit jak analyzovat nové příležitosti na zahraničních trzích, jak efektivně uzavírat vývozně-dovozní kontrakty a jak se vyhnout zbytečným nedorozuměním při vyjednávání se zahraničními partnery.
Kliněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář je určen všem firmám bez rozdílu velikosti, které hledají nové exportní příležitosti. Vítáni jsou obchodní ředitelé, pracovníci exportních oddělení ale i členové vrcholového vedení společností.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.