Cíl semináře:
Určitě víte, že Facebook je nejdiskutovanějším mediálním prostorem současnosti, ale zatím nevíte, jak nabízenou šanci uchopit? Seminář osloví všechny z vás, kteří chcete využívat sociální sítě jako jednoho z firemních komunikačních kanálů. Seminář je zaměřen jak na firmy, které se na zapojení do sociálních sítí teprve chystají, tak na poskytnutí cenných rad pro společnosti, které již tuto otázku aktivně řeší.
Seminář se zaměří na pokrytí řady málo jasných oblastí Facebooku, např. na srovnání s tzv. tradičními mediálními formáty, zařazení Facebooku do mediamixu, či na konkrétní údaje, které odhalí mj. délku trávenou uživateli na Facebooku v České republice. Hlavním prostorem pro propagaci na Facebooku jsou tzv. stránky. Vysvětlíme vám rozdíl mezi stránkou, osobním profilem a skupinou a jaký formát je vhodný pro konkrétní typy firemní komunikace. Seznámíme vás s využitím pokročilých funkcí Facebooku pro oživení stránek, především aplikací a soutěží, které se řídí jasně danými pravidly. Budeme vám ilustrovat vhodné scénáře pro komunikaci na Facebooku včetně variant krizové komunikace.
V praktické části se seminář zaměří na založení firemní propagační stránky na Facebooku a její naplnění obsahem včetně pokročilých prvků. Každý účastník může tak ze semináře odcházet se založenou firemní stránkou a dostatečnými znalostmi pro její další správu.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář FACEBOOK a jeho marketingové využití je určen marketingovým a PR pracovníkům, tiskovým mluvčím, jednatelům a majitelům firem a obecně všem, kteří mají v kompetenci vnější komunikaci své společnosti nebo chtějí nabízet komunikaci na Facebooku svým klientům. Seminář je vhodný pro začátečníky i středně pokročilé.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.