Logo AIVD
Seminář

Seminář: FACEBOOK a jeho marketingové využití

Mediální možnosti firemní komunikace se zákazníky, které nabízí tato sociální síť

Termín: 18. 5. 2011

Seminář: FACEBOOK a jeho marketingové využití

Facebook se velmi rychle stal neopomenutelným marketingovým nástrojem pro získání nových zákazníků a udržení si těch stávajících. Osvojte si know-how fungování Facebooku, kde založením úspěšné firemní prezentace pro komerční, případně i neziskové účely posílíte své možnosti reklamy a komunikace s klienty. Dozvíte se zejména, jak spravovat svou firemní či projektovou stránku a jak ji naplnit správným obsahem.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Určitě víte, že Facebook je nejdiskutovanějším mediálním prostorem současnosti, ale zatím nevíte, jak nabízenou šanci uchopit? Seminář osloví všechny z vás, kteří chcete využívat sociální sítě jako jednoho z firemních komunikačních kanálů. Seminář je zaměřen jak na firmy, které se na zapojení do sociálních sítí teprve chystají, tak na poskytnutí cenných rad pro společnosti, které již tuto otázku aktivně řeší.

Seminář se zaměří na pokrytí řady málo jasných oblastí Facebooku, např. na srovnání s tzv. tradičními mediálními formáty, zařazení Facebooku do mediamixu, či na konkrétní údaje, které odhalí mj. délku trávenou uživateli na Facebooku v České republice. Hlavním prostorem pro propagaci na Facebooku jsou tzv. stránky. Vysvětlíme vám rozdíl mezi stránkou, osobním profilem a skupinou a jaký formát je vhodný pro konkrétní typy firemní komunikace. Seznámíme vás s využitím pokročilých funkcí Facebooku pro oživení stránek, především aplikací a soutěží, které se řídí jasně danými pravidly. Budeme vám ilustrovat vhodné scénáře pro komunikaci na Facebooku včetně variant krizové komunikace.

V praktické části se seminář zaměří na založení firemní propagační stránky na Facebooku a její naplnění obsahem včetně pokročilých prvků. Každý účastník může tak ze semináře odcházet se založenou firemní stránkou a dostatečnými znalostmi pro její další správu.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář FACEBOOK a jeho marketingové využití je určen marketingovým a PR pracovníkům, tiskovým mluvčím, jednatelům a majitelům firem a obecně všem, kteří mají v kompetenci vnější komunikaci své společnosti nebo chtějí nabízet komunikaci na Facebooku svým klientům. Seminář je vhodný pro začátečníky i středně pokročilé.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

 

  • Jak Facebook vznikl a o co vlastně jde?

 

  • Jak a proč tráví lidé na Facebooku čas a jak toho lze využít?

 

  • Srovnání Facebooku s dalšími mediatypy

 

  • Jaké prvky můžeme na Facebooku používat a k čemu slouží?

 

  • Klíčové pojmy a jejich výklad:
      • Profil
      • Fanstránky
      • Skupiny
      • Komunitní stránky
      • Aplikace
      • Soutěže a jejich pravidla

 

  • PPC reklama na Facebooku a její správa

 

  • Možnosti monitoringu Facebooku

 

  • Základní chyby v prezentaci na Facebooku a jak se jich vyvarovat

 

  • Řešení krizových situací v komunikaci na Facebooku

 

  • Praktická cvičení – založení firemní stránky a naplnění obsahem

Bc. Pavel Prouza

Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě. Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.