Logo AIVD
Kurz pro personalisty

HR upgrade: Měkké dovednosti pro tvrdé situace

Konflikty – syndrom vyhoření – time management

Termín: 21. 11. 2025 - 28. 11. 2025
Místo konání: Online – živý přenos

Jako personalista jste neustále ve středu dění – jste vyjednavač, krizový manažer, kouč i firemní terapeut. Víte ale, jak vše zvládnout, aniž byste riskovali vlastní vyhoření? Jak se popasovat se stresovými situacemi a vyjít z nich bez úhony? Co potřebujete k rychlému a snadnému řešení konfliktů? Kdy rozhodně (ne)musíte zasáhnout? A jak sdělit zaměstnancům či vedoucím nepříjemné zprávy, které slyšet nechtějí? Získejte cenné dovednosti, bez kterých se na pozici personalisty rozhodně neobejdete. Vše srozumitelně a na jednom místě díky unikátnímu vzdělávacímu kurzu.

12 990  11 691 

bez DPH a expedičních nákladů.

Přihlaste se do 15. 10. a získáte slevu 10 %!


Cíl vzdělávacího kurzu:

Cílem vzdělávacího kurzu je pomoci účastníkům zvládat obrovský shon v HR praxi a přitom nevyhořet. Zjistíte, jak rozpoznat skrytá napětí, vést konstruktivní kritiku, vyjednávat s uchazeči nebo se připravit na citlivé rozhovory. Navíc vám prozradíme, jak zvládat krizové situace a které techniky duševní hygieny vás uchrání před vyhořením. V poslední řadě se zaměříme na time management, ať už nikdy nezažijete pocit, že nestíháte.

Klikněte zde pro detailní program kurzu.

Komu je vzdělávací kurz určen:

Kurz je určen pro všechny HR manažery, personalisty, HR business partnery a recruitery, stejně jako pro vedoucí HR oddělení.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům a záznam živého vysílání. Podrobnosti ke konání jednotlivých modulů od nás obdržíte vždy nejpozději den předem, a to formou e-mailové rozesílky.

Podrobný program vzdělávacího kurzu

Kurz obsahuje: 2 živá vysílání, 1 videokurz v celkové délce 10 hodin.

1.modul: Vyjednávání, zvládání konfliktů, nepříjemné rozhovory
Personalista jako mistr náročných rozhovorů
(online seminář) – 21. 11. 2025 (9–12 hod.)

  • Personalista = prostředník mezi zaměstnanci a vedením
  • Jak vyjednávat nejen při náboru nových zaměstnanců
  • Jak vést nepříjemné nebo konfliktní rozhovory s klidem a respektem (výpovědi, disciplinární záležitosti, zpětná vazba)
  • Techniky deeskalace konfliktu a hledání win-win řešení

2.modul: Zvládání stresu, syndrom vyhoření, mentální hygiena
Personalista jako nositel firemní pohody a odolnosti

(online seminář) – 28. 11. 2025 (9–12 hod.)

  • Zvládání stresu a vysokého náporu práce
  • Prevence syndromu vyhoření u sebe i u kolegů
  • Techniky mentální hygieny a resilience – jak si udržet energii i v náročném HR prostředí
  • Jak vytvářet prostředí, kde se lidé cítí dobře a mají motivaci zůstat

3.modul: Time management v praxi
Personalista jako člověk, který musí být vždy všude

(videokurz) – kdykoliv a kdekoliv

4.modul: závěrečný test + certifikát

* z každého živého vysílání budete mít k dispozici nahrávku po dobu 1 měsíce

** změna programu vyhrazena

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme