Logo AIVD
E-Learning

e-Seminář: Obchodní angličtina ve firemní praxi

Nenaučíme vás perfektně anglicky, ale vybavíme vás tím nejužitečnějším pro okamžité použití v praxi

Termín: 10. 4. 2015

Potřebujete si trochu oprášit znalosti angličtiny, ale nemáte čas, a navíc byste se rádi zaměřili přímo na obchodní oblast? V takovém případě je právě vám určen náš e-Seminář, který vás praktickou formou seznámí s nejčastěji používanými jazykovými prostředky a užitečnými frázemi z firemního prostředí a poskytne vám rady a doporučení pro úspěšnou komunikaci s anglicky mluvícími obchodními partnery. Zaslané lekce si budete moci prostudovat v pohodlí domova či kanceláře v čase, který Vám vyhovuje.

1 990 

bez DPH a expedičních nákladů.


Cíl e-Semináře

Cílem našeho e-Semináře Obchodní angličtina ve firemní praxi je poskytnout vám užitečné informace pro snazší komunikaci s anglicky mluvícími obchodními partnery či kolegy z ostatních poboček v holdingu. Kromě zopakování vybraných gramatických jevů, bez jejichž znalosti se v obchodním styku neobejdeme, se zaměříme na specifické fráze a obchodní slovní zásobu, kterou si názorně demonstrujeme na příkladech přímo z této oblasti.

Naučíme se v praxi uplatňovat základní pravidla formálního a neformálního stylu komunikace (zejména písemné). Věnovat se budeme také telefonování, obchodnímu jednání či účasti na zahraniční konferenci. Poradíme vám, jak v těchto náročných situacích co nejlépe komunikačně obstát. V jednotlivých lekcích se podrobněji podíváme na nejdůležitější výrazy, termíny a ustálená slovní spojení používaná pro činnosti spojené s fungováním finančního, obchodního a personálního oddělení.

Chybět nebudou ani anglické ukázky nejfrekventovanějších písemných projevů, jež tato oddělení vytvářejí a v nichž se každý z nás potřebuje co nejrychleji zorientovat. Ukážeme si, jaké jazykové prostředky zvolit v různých situacích, například chceme-li představit svůj produkt či službu, přijímáme-li nové zaměstnance do pracovního poměru či máme-li vést a řídit anglicky hovořící tým pracovníků.

Lekce jsou zpracovány v anglickém jazyce!

Klikněte zde pro detailní Program e-Semináře

Komu je e-Seminář určen

e-Seminář Obchodní angličtina ve firemní praxi je určen mírně pokročilým uživatelům anglického jazyka (přibližně úroveň B1), kteří se dorozumí v běžných konverzačních tématech či ovládají anglický jazyk pasivně, ale potřebují si doplnit slovní zásobu a důležité fráze a seznámit se s jazykovými zvyklostmi specifickými pro obchodní styk. Zvláště užitečný bude osobám samostatně výdělečně činným, manažerům exportních firem, pracovníkům finančního, marketingového a personálního oddělní. Využít jej mohou také obchodní školy a všichni, kteří se chtějí v obchodní angličtině zdokonalit.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. S obchodními podmínkami pro e-Semináře se můžete seznámit zde.  

Program

Každý týden od nás obdržíte jednu výukovou lekci ve formátu .pdf dokumentu a oblíbené aplikace Flipping Book, která umožňuje aktivní listování dokumentem. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete a které formě dáte přednost. Na závěr každé lekce jsme pro vás připravili test s nabídkou odpovědí, v němž si ověříte, zda jste dané problematice porozuměli. Test bude přístupný po dobu jednoho roku.

Lesson 1 (10. 4. 2015)

Communication in the Workplace

  • Business Email Correspondence
    • Levels of Formality
    • Structure and Legibility
  • Making Arrangements 
  • Conferences
    • Small Talk at a Conference Reception
  • Grammar
    • Language of Contrast and Comparison
    • Passive Constructions
Lesson 2 (17. 4. 2015)

Doing Business

  • Finance and Banking
    • Financial Statements
    • Banking Services
  • Placing an Order
    • Looking for a Supplier
    • Order Placement and Acknowledgement
    • Order Acknowledgement
    • Invoice
  • Language of Negotiation
  • Grammar
    • First Conditional
    • Second Conditional
    • Modals of Speculation  
Lesson 3 (24. 4. 2015)

Marketing and Product Promotion

  • Product
    • Marketing Mix
  • Making a Presentation
  • Dealing with Delivery Problems
    • Complaints
    • Handling Complaints
  • Grammar
    • Future Time
    • Describing Cause and Effect
Lesson 4 (30. 4. 2015)

Human resources and Leadership Skills

  • Recruitment
    • Job Advertisement
    • Reading Cover Letters and CVs
    • Conducting a Job Interview
  • Corporate Culture and Employment Relations
    • Motivation and Work Environment
    • Performance Appraisal Interviews
  • Company Structure and Leadership
    • Company Structure
    • Leadership
  • Grammar
    • Present Perfect Tenses
    • Past Perfect Tenses
    • Causatives

Mgr. Jana Klapilová

Jana Klapilová vystudovala obor Anglistika-amerikanistika – Český jazyk a literatura na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako lektorka firemních kurzů se zaměřením na obecnou i obchodní angličtinu a jako vyučující předmětu Obchodní jazyk – angličtina na Provozně ekonomické fakultě Mendlovy univerzity v Brně. Jako překladatelka a externí redaktorka českých i anglických textů spolupracuje s různými subjekty, zejména s nakladatelstvím Academia v Praze a s Ústavem pro jazyk český a Filozofickým ústavem Akademie věd České republiky.

Také doporučujeme