Logo AIVD
Živé vysílání

Jak na digitalizaci účetních dokladů 2024

Oběh dokumentů – digitalizace – skartace a archivace

Termín: 26. 6. 2024
Místo konání: Online – živý přenos

Máte přehled o pohybu všech účetních dokladů ve firmě? Jste otrávení z jejich množství a rádi byste pracovali pouze s jejich elektronickou verzí? Víte, po jak dlouhou dobu je musíte uchovat a jak je skartovat? Zúčastněte se semináře a získejte rady a tipy, jak digitalizovat účetní doklady v roce 2024!

5 690 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Cílem semináře Jak na digitalizaci účetních dokladů 2024 je provést vás celým procesem digitálního převodu dokladů a jejich oběhem ve firmě, a to s minimálními náklady na jejich zajištění. Poznáte, jak jednou pro vždy ukončit nekonečné tisknutí, podepisování, lepení a zakládání stovek dokladů do šanonů. Představíme si různé formy účetních záznamů, jejich náležitosti, způsoby zpracování a převod do digitální podoby. Ukážeme si, jak zajistit problematickou povinnost jejich neměnnosti a průkaznosti v čase a co hrozí, pokud tak neučiníte. Pomůžeme také s elektronickou skartací různých typů dokumentů a všemi kroky vedoucími ke správné archivaci.

    Prohlédněte si detailní obsah semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávka kompletního školení.

    PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9:00–13:00)

    • Přichází digitalizace, jste připraveni?
    • Úvod do problematiky a legislativní základ
    • Formy účetních záznamů, zpracování
    • Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
    • Vystavení dokladu, podpisy, pečeti, garance původu a času
    • Doručování digitálních písemností
    • Výhody a negativa použití emailu, datových schránek
    • Přijetí dokladu, zpracování
    • Uchovávání a archivace – zajištění trvalosti, neměnnosti a průkaznosti
    • Převod dokladů z jedné formy do druhé
    • Ochrana digitálních dat (i z pohledu GDPR)
    • Digitální skartace
    • Postup při digitalizaci účetnictví
    • Příklad směrnice pro digitalizaci
    • Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
    • Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

    MVDr. Milan Vodička

    V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Bohatá publikační činnost v odborných periodikách.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.