Logo AIVD
Seminář

Seminář: JAK SPRÁVNĚ ZADAT TISKOVOU ZAKÁZKU

Příprava podkladů pro grafické studio a tiskárnu

Termín: 22. 4. 2010
Lektor: Karel Kupka

Seminář: JAK SPRÁVNĚ ZADAT TISKOVOU ZAKÁZKU

Příprava a výroba firemního katalogu, informační brožury či propagačního materiálu se může stát noční můrou pro všechny zúčastněné. Grafické studio není spokojeno s formální kvalitou materiálů, které jim předáváte, Vy jste rozpačití z grafického návrhu, který máte schválit. Navíc stále váháte nad volbou papíru, nedokážete se rozhodnout, kolik kusů máte tisknout, nerozumíte, proč je tak veliký rozptyl cenových nabídek jednotlivých tiskáren.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Na konkrétním případu výroby brožury (vícestránkového propagačního materiálu, katalogu) Vám budeme demonstrovat jednotlivé fáze výroby tiskoviny – redakční přípravu, grafický návrh, předtiskovou přípravu i fázi tiskové (polygrafické) výroby. Cílem je představit jednotlivé fáze procesu s akcentem na činnosti, ve kterých Vy, jako zadavatel, hrajete podstatnou roli. Na příkladech Vám vysvětlíme základní pojmy oboru, jejichž znalost Vám pomůže k efektivnější komunikaci s grafickými studii a tiskárnami. Obsah semináře čerpá z každodenní praxe, upozorňuje na nejproblematičtější fáze procesu a zdůrazňuje opatření, kterými snížíte riziko pokažení tiskové zakázky. Součástí výkladu budou četné ukázky a v rámci diskuse budete mít, jako účastníci semináře, možnost položit otázky týkající se vašich konkrétních zakázek a zkušeností s nimi.

Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

Komu je seminář určen:

Seminář „Jak správně na Tiskové zakázky“ je určen obchodním a marketingovým manažerům, pracovníkům public relations a propagace, starostům, manažerům příspěvkových, rozpočtových a neziskových organizací a všem dalším, kteří mají na starosti tiskové zakázky. Problematika je shodná pro soukromý i veřejný sektor.

 

Podmínky účasti:

Jsou k vaší dispozici zde

Program:

 

·     Redakční příprava brožury (katalogu, vícestránkového propagačního materiálu)

o  Jak formálně správně připravit text pro předání ke grafickému zpracování

o  Jak připravit fotky, ilustrace, loga; corporate identity

o  Jak zadat brožuru ke grafickému zpracování (specifikace tiskoviny, kalkulace)

·     Nejběžnější grafické souborové formáty

·     Typografie – základní pojmy

·     Písma – členění, vhodné a nevhodné užití jednotlivých typů

·     Barvy – barevné systémy, složené, přímé barvy

·     Formáty, typy papíru

·     Grafický návrh, předtisková příprava brožury

o  Posouzení grafického návrhu

o  Nátisk, korektury, imprimatur

·     Brožura v tiskárně

o  Zpracování tiskového pdf, archová montáž

o  Tiskové technologie, povrchová úprava tiskovin

o  Knihařské zpracování, typy vazeb

·     Velkoplošný tisk

·     Personalizace tiskovin

·     Jak snížit riziko pokažení zakázky

Karel Kupka

Karel Kupka je majitelem grafického studia a spolumajitelem nakladatelství, disponuje 15letou zkušeností v oboru, spolupracuje s řadou nakladatelství, firem, vysokých škol a dalších organizací při přípravě a tvorbě publikací i dalších typů tiskových materiálů, zabezpečuje poradenskou činnost. Je členem Unie grafického designu.