Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji?

Naučte se, jak zjistit maximum informací o vašich potenciálních zákaznících formou marketingového průzkumu šitého na míru

Termín: 21. 7. 2011
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Máte informace o trhu, na kterém se pohybujete, o konkurenci a trendech, které právě panují? Jste si jisti, že tyto informace získáváte ze spolehlivých zdrojů a tím správným způsobem? Seminář Vás provede metodami a technikami marketingových průzkumů a jejich využitím v marketingové praxi.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Základním kamenem všech marketingových aktivit firmy jsou bezesporu kvalitní a ověřené informace o trhu a skutečných, ale zejména potenciálních zákaznících. K získání těchto nových zákazníků Vám může pomoci marketingový průzkum, tj. důkladné poznání preferencí, charakteristik a nákupních motivací zákazníků, které chcete oslovit.

Na našem semináři se seznámíte s problematikou systematického sběru informací a jejich vyhodnocování formou marketingového průzkumu. Osvojíte si  praktické techniky provádění různých typů marketingových průzkumů, vyhodnocování dat a jejich dalšího využití v marketingové praxi. Dozvíte se, který z typů marketingových výzkumů je pro Vaši firmu nejlepší a jaké jsou jeho výhody i nevýhody.

Díky získaným znalostem se informace, které Vám přinese správně provedený marketingový průzkum, stanou skutečným přínosem pro Vaše prodejní aktivity a pomohou tak zajistit Vaší firmě náskok před konkurencí.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji? je určen pracovníkům, kteří pro svou profesi potřebují přehledné znalosti o možnostech výzkumu trhu. Nejen těm, kteří výzkumy přímo realizují či analyzují (marketingový analytik, brand manager, research manager atd.), ale i všem, kteří závěry marketingového výzkumu reportují a komunikují (pr manager, sales manager, media consultant atd.).

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

Role a místo výzkumu v marketingové praxi

  • základní pojmy marketingového výzkumu
  • přehled kanálů a zdrojů dat
  • přehled výzkumných metod
  • výzkumné instrumenty
  • komunikace s výzkumnými agenturami

 

Kvalitativní fáze výzkumu:

  • pozorování
  • „mystery“ výzkumy
  • hloubkové individuální rozhovory
  • focus group a její moderní alternativy

 

Kvantitativní fáze výzkumu:

  • cílové populace a jejich definice
  • metody výběru
  • dotazník versus datový soubor (otázky vs. proměnné)
  • formulace otázek (pravidla, možnosti, přehled typů, nejčastější chyby)
  • terénní sběr dat, kontroly sběru a pořízení
  • analýza dat
  • prezentace výsledků

 

Praktické příklady

  • výzkum značky
  • výzkum reklamy
  • výzkum cenové senzitivity
  • výzkum spokojenosti zákazníků
  • přehled mediálních výzkumů ČR

 

Nejnovější trendy:

  • idea blog
  • lifestyle studies
  • neurotrace a další

 

Přehled výzkumného trhu v ČR:

  • hlavní výzkumné agentury a jejich specializace
  • zadání výzkumu, cenová politika
  • simar

Mgr. Petra Keprtová

Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu. V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

 

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

 

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů s logem Holiday Inn
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E

 

Možnosti parkování:

bezplatné parkování v blízkosti hotelu.

V případě konání veletrhů, výstav či kulturních akcí na výstavišti je možnost bezplatného parkování omezena. Případně je možné využít placené služby parkovacího domu naproti Holiday Inn.