Cíl semináře:
Základním kamenem všech marketingových aktivit firmy jsou bezesporu kvalitní a ověřené informace o trhu a skutečných, ale zejména potenciálních zákaznících. K získání těchto nových zákazníků Vám může pomoci marketingový průzkum, tj. důkladné poznání preferencí, charakteristik a nákupních motivací zákazníků, které chcete oslovit.
Na našem semináři se seznámíte s problematikou systematického sběru informací a jejich vyhodnocování formou marketingového průzkumu. Osvojíte si praktické techniky provádění různých typů marketingových průzkumů, vyhodnocování dat a jejich dalšího využití v marketingové praxi. Dozvíte se, který z typů marketingových výzkumů je pro Vaši firmu nejlepší a jaké jsou jeho výhody i nevýhody.
Díky získaným znalostem se informace, které Vám přinese správně provedený marketingový průzkum, stanou skutečným přínosem pro Vaše prodejní aktivity a pomohou tak zajistit Vaší firmě náskok před konkurencí.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji? je určen pracovníkům, kteří pro svou profesi potřebují přehledné znalosti o možnostech výzkumu trhu. Nejen těm, kteří výzkumy přímo realizují či analyzují (marketingový analytik, brand manager, research manager atd.), ale i všem, kteří závěry marketingového výzkumu reportují a komunikují (pr manager, sales manager, media consultant atd.).
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.