Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji?

Naučte se, jak zjistit maximum informací o vašich potenciálních zákaznících formou marketingového průzkumu šitého na míru

Termín: 21. 7. 2011
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Máte informace o trhu, na kterém se pohybujete, o konkurenci a trendech, které právě panují? Jste si jisti, že tyto informace získáváte ze spolehlivých zdrojů a tím správným způsobem? Seminář Vás provede metodami a technikami marketingových průzkumů a jejich využitím v marketingové praxi.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Základním kamenem všech marketingových aktivit firmy jsou bezesporu kvalitní a ověřené informace o trhu a skutečných, ale zejména potenciálních zákaznících. K získání těchto nových zákazníků Vám může pomoci marketingový průzkum, tj. důkladné poznání preferencí, charakteristik a nákupních motivací zákazníků, které chcete oslovit.

    Na našem semináři se seznámíte s problematikou systematického sběru informací a jejich vyhodnocování formou marketingového průzkumu. Osvojíte si  praktické techniky provádění různých typů marketingových průzkumů, vyhodnocování dat a jejich dalšího využití v marketingové praxi. Dozvíte se, který z typů marketingových výzkumů je pro Vaši firmu nejlepší a jaké jsou jeho výhody i nevýhody.

    Díky získaným znalostem se informace, které Vám přinese správně provedený marketingový průzkum, stanou skutečným přínosem pro Vaše prodejní aktivity a pomohou tak zajistit Vaší firmě náskok před konkurencí.

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji? je určen pracovníkům, kteří pro svou profesi potřebují přehledné znalosti o možnostech výzkumu trhu. Nejen těm, kteří výzkumy přímo realizují či analyzují (marketingový analytik, brand manager, research manager atd.), ale i všem, kteří závěry marketingového výzkumu reportují a komunikují (pr manager, sales manager, media consultant atd.).

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

    Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

    Role a místo výzkumu v marketingové praxi

    • základní pojmy marketingového výzkumu
    • přehled kanálů a zdrojů dat
    • přehled výzkumných metod
    • výzkumné instrumenty
    • komunikace s výzkumnými agenturami

     

    Kvalitativní fáze výzkumu:

    • pozorování
    • „mystery“ výzkumy
    • hloubkové individuální rozhovory
    • focus group a její moderní alternativy

     

    Kvantitativní fáze výzkumu:

    • cílové populace a jejich definice
    • metody výběru
    • dotazník versus datový soubor (otázky vs. proměnné)
    • formulace otázek (pravidla, možnosti, přehled typů, nejčastější chyby)
    • terénní sběr dat, kontroly sběru a pořízení
    • analýza dat
    • prezentace výsledků

     

    Praktické příklady

    • výzkum značky
    • výzkum reklamy
    • výzkum cenové senzitivity
    • výzkum spokojenosti zákazníků
    • přehled mediálních výzkumů ČR

     

    Nejnovější trendy:

    • idea blog
    • lifestyle studies
    • neurotrace a další

     

    Přehled výzkumného trhu v ČR:

    • hlavní výzkumné agentury a jejich specializace
    • zadání výzkumu, cenová politika
    • simar

    Mgr. Petra Keprtová

    Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu. V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.

    Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

    Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

    Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

    Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Doprava:

    MHD:

    • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

    Autem:

    • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
    • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

    GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E