Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak vybrat správně informační systém pro firmu

...aneb co vás čeká při výběru IS a a jeho nasazení

Termín: 5. 10. 2010

Seminář: Jak vybrat správně informační systém pro firmu

V okamžiku, kdy úspěšná firma přeroste svůj stávající informační systém, je čas investovat do jeho zásadní modernizace. Zatímco obnova výpočetní techniky je dnes již naprostou samozřejmostí, obnova zastaralého informačního systému může být obtížnou a těžko řešitelnou otázkou. Existují ale určité zásady a doporučení, jimiž lze takovou situaci usnadnit!

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Kvalitní informační systém poskytuje relevantní data v momentě, kdy je potřebujete, a ve formě, které rozumíte. Je základem pro správné rozhodování v řízení každé úspěšné společnosti. V prostředí náročných zákazníků a tvrdého konkurenčního boje jsou pak vlastnosti firemního IS naprosto klíčové.

Analýzu potřeb, výběr systému a jeho dodavatele, které předcházejí implementaci nového podnikového IS, je třeba pojmout nanejvýš seriózně a odpovědně. Proces výběru i následného nasazení vybraného systému je náročný a případné chyby mohou způsobit vážné nedostatky a problémy, které se následně jen velmi obtížně odstraňují a řeší. Všechno to jsou důvody k získání odborné pomoci, či alespoň ke sběru důležitých rad, zkušeností a doporučení vedoucích ke stanovenému cíli.

Seminář Výběr informačního systému pro firmu shrne nejdůležitější zásady, jejichž dodržení by mělo usnadnit a zprůhlednit postup směřující k pořízení nebo zásadní renovaci podnikového informačního systému. Na co si dát pozor, čeho se vyvarovat a naopak na co určitě nezapomenout, to jsou doporučení získaná na základě mnoholetých zkušeností, které vám ochotně předáme.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Výběr informačního systému pro firmu je určen privátním společnostem bez rozdílu velikosti, které zvažují nebo plánují modernizaci stávajícího, případně nákup zcela nového podnikového informačního systému (ERP). Vítáni jsou vedoucí pracovníci odpovědní za informační systém, případně členové vrcholového vedení společnosti.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

 

  1. Úvod do problematiky podnikových informačních systémů – vymezení pojmů

  2. Identifikace potřeb a jejich analýza – kdy přestoupit k renovaci, resp. nákupu nového podnikového IS

  3. Zásady výběru vhodného informačního systému
      • Dva stupně výběru
      • Kritéria dodavatele (geografie, reference, zázemí, rozsah a  úroveň služeb…)
      • Kritéria produktu (použité technologie, reference, způsob implementace, shoda nabízené funkcionality s vlastními požadavky…)
      • Kritéria finanční (investiční a provozní náklady)

  4. Součinnost s dodavatelem – role vlastních zaměstnanců ve výběru a následné implementaci IS a jejich nároky

  5. Předimplementační analýza požadavků – její cíle a přínosy

  6. Smluvní jednání – čemu věnovat pozornost

  7. Průběh implementace a její harmonogram – obvyklé činnosti v průběhu nasazení podnikového IS a jejich posloupnost

  8. Potenciální problémy v průběhu implementace a jak se jich vyvarovat

  9. Přidaná hodnota informačního systému – Business Inteligence, WorkFlow, atd.

František Frýdl

František Frýdl, lektor s mnohaletou působností na  pozici senior konzultanta a vedoucího projektů patří k nejzkušenějším pracovníkům společnosti Asseco Solutions. Za dobu svého působení má na svém kontě vedení projektů, implementace systému Helios Orange, údržbu systému, péči o zákazníky i podporu partnerské sítě. V místě svého předchozího působení zastával pozici správce IS Helios Orange, dokáže proto na problematiku velmi dobře pohlížet i očima zákazníka.