Logo AIVD
Seminář

In-house školení: Jak zdokonalit Vaší logistiku

Metoda logistického auditu v praktických příkladech

Termín: 22. 8. 2017
Místo konání: Praha

Logistika je klíčovou součástí strategie celého podniku a mnohdy na ní stojí úspěch celé firmy. Cílem každého manažera a vedoucího tohoto oddělení by mělo být neustálé zdokonalování logistických procesů. Perfektně zvládnuté řízení logistiky se totiž může stát vaší významnou konkurenční výhodou.

30 000 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře je prostřednictvím uceleného pohledu na systémovou logistiku poskytnout návod, jak odhalit rezervy a příležitosti ke zlepšení systému.

Zlepšování logistiky každé firmy je možné docílit výběrem a vhodným uplatněním v praxi ověřených nástrojů a postupů – například Milkrun,  Kanban, 5S, KAIZEN,  SMED, POKA YOKE. Znalost principů, modifikací a umění převést teorii v praxi by mělo patřit do portfolia každého logistického manažera.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům logistiky a všem vedoucím pracovníkům firem, v oblasti nákupu, plánování, skladování, manipulace, a dopravy.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9.00-15.30)

  1. Systémová logistika – úvod do problematiky, vizualizace logistického řetězce
  2. Zhodnocení logistického řetězce – logistický scan firmy
  3. Logistický audit – očekávaný obsah, forma a výstupy logistického auditu
  4. Vybrané nástroje používané v logistice, ukázky použití v praxi:
    – Milkrun
    – Kanban

    – 5S
    – KAIZEN
    – SMED
    – POKA YOKE
  5. Uplatnění metod a nástrojů v konkrétním prostředí zúčastněných firem – diskuse, sdílení zkušeností.

Ing. Radek David, ALog.

Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o. Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.

Praha

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.