Logo AIVD
Seminář

Seminář: Kalkulace výrobních cen v gastronomii

Prodávejte své produkty za správné ceny

Termín: 26. 7. 2017
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Klíčovým nástrojem efektivního řízení gastronomického zařízení je cenotvorba. Stanovení prodejních cen pokrmů a nápojů vychází z kalkulačního systému podniku, ale je ovlivněno řadou vnějších vlivů – poptávkou, konkurencí. V silně konkurenčním prostředí představuje cena klíčový nástroj řízení efektivity podniku a také možnou konkurenční výhodu. Součástí semináře jsou i základy marketingu gastronomického zařízení.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Cílem semináře Kalkulace prodejních cen gastronomického zařízení je získání praktických dovedností v oblasti cenotvorby pokrmů, nápojů a dalších produktů gastronomických zařízení. Správně nastavené kalkulace jsou vstupem do cenotvorby, která má své klíčové postavení v marketingu gastronomického zařízení. Rozlišení přímých a nepřímých nákladů a jejich propočet v rámci výrobního plánu představuje vstup do samotné cenotvorby. Nedílnou součástí semináře je popis přístupů k tvorbě cen na základě nákladů, konkurence a poptávky. Cenotvorba je doplněna o základní marketingové nástroje jako menu engineering, základní pravidla marketingu gastronomického provozu (mimo již zmíněnou cenotvorbu) a další aktivity směřující k efektivnějšímu prodeji produktů a služeb.

Program semináře naleznete zde.

Komu je seminář určen:

 

Seminář Kalkulace prodejních cen gastronomického zařízení je určen majitelům a provozovatelům stravovacích zařízení, stejně tak pracovníkům marketingových a obchodních oddělení.

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

 

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

  • Kalkulace a její typy. 
  • Kalkulace nepřímých nákladů pokrmů a nápojů. 
  • Kalkulace přímých nákladů pokrmů a nápojů. 
  • Cena a její dopad na rozhodování zákazníka. 
  • Stanovení prodejních cen pokrmů a nápojů. 
  • Nabídka pokrmů a nápojů. Menu Engineering. 
  • Marketing gastronomického provozu. 
  • Podpora prodeje.

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme