Logo AIVD
Konference

Odborné setkání: Jak lépe spolupracovat a komunikovat s lidmi ve výrobě

Propouštění problémových zaměstnanců, řešení konfliktů a utužování pracovního týmu

Termín: 28. 3. 2019
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Odborné setkání: Jak lépe spolupracovat a komunikovat s lidmi ve výrobě

Setkáváte se s konflikty a mezigeneračními střety ve vašich pracovních týmech či s nepochopením ze strany vedení? Utíkají vám často noví zaměstnanci a nedokážete se správně domluvit se zaměstnanci-cizinci? Dobré vztahy dělají spokojeného zaměstnance, a pouze spokojený zaměstnanec je také loajální. Proto vám odborníci z praxe na konferenci poradí, jak nastolit optimální pracovní prostředí ve vaší výrobě – těšíme se na vás!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr konference

Cílem konference je reagovat na aktuální situaci a související problémy ve výrobních podnicích, pomoci zlepšit vzájemnou komunikaci a spolupráci, posílit mezilidské vztahy a nastolit optimální pracovní prostředí.

Věnovat se tak budeme efektivnímu jednání s:

  • podřízenými pracovníky (řešení konfliktů a mezigeneračních střetů)
  • vedením společnosti (správná komunikace při řešení problémů)
  • nově příchozími pracovníky (efektivní zaškolení)
  • tak i zaměstnanci-cizinci (začlenění do pracovního týmu a schopnost domluvit se s nimi)

Více informací naleznete v obsahu konference!

Komu je konference určena                                     

Konference je určena pro manažery výroby, team leadery výroby, mistry a předáky dělnických kolektivů, majitele výrobních firem a všechny pracovníky, kteří jsou odpovědní za výsledky výrobního oddělení.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. 

Konference se bude věnovat těmto okruhům

  1. Jak zvládat konflikty na výrobním pracovišti

  2. Efektivní zaškolování nových zaměstnanců

  3. Jak správně komunikovat s vedením společnosti

  4. Fungující pracovní tým s více generacemi

  5. Motivace, na kterou dělníci skutečně slyší

  6. Jak začlenit zaměstnance-cizince do pracovního týmu

Hlavní přínos pro účastníky

  • Dozvíte se, jak si hravě poradit s konflikty či mezigeneračními střety na pracovišti
  • Obdržíte konkrétní tipy, jak motivovat dělníky
  • Zjistíte, jak správně zaškolit nováčky, aby vám nikam neutekli
  • Podělíme se o zkušenosti se začleněním zaměstnanců-cizinců
  • Prozradíme, jak komunikovat s vedením společnosti tak, aby brali vaše problémy vážně
  • Můžete pokládat své dotazy renomovaným odborníkům

Časový harmonogram

8:30–9:00 registrace účastníků a ranní káva

9:00–11:15 dopolední blok s diskusemi

11:15–12:00 oběd

12:00–14:00 polední blok s diskusemi

14:00–14:15 coffee break

14:15–15:30 odpolední blok s diskusemi

15:30 závěrečné slovo

(změna programu vyhrazena)

Iva Berná

Iva Berná působí jako konzultantka a lektorka v DMC management consulting. V DMC management consultingc se téměř 10 let věnuje rozvoji zaměstnanců a řešení problémů zaměstnavatelů. Poslední dva roky se ve firmách zabývá zejména projekty zaměřenými na udržení zaměstnanců – jak během onboardingu, tak i v dlouhodobějším horizontu. Je nadšenou trenérkou modulu Job Relations metodiky Training Within Industry, která díky strukturovanému přístupu k vedení lidí vyvrací mýty o tom, že leadership je měkká dovednost, která je závislá na přirozeném talentu.

PhDr. Milada Záborcová, Ph.D.

Působí jako konzultantka a lektorka komunikačních dovedností. Posledních několik let se intenzivně zabývá problematikou age managementu, mezigenerační spolupráce a pozitivního zohlednění věku a potenciálu lidí. Od roku 2002 se věnuje oblasti vzdělávání ve veřejné i soukromé sféře, v sociálních službách, v nemocnicích, ve školství i v neziskovém sektoru. Ve svých kurzech a workshopech se zaměřuje zejména na podporu a zlepšování mezilidských vztahů, zabývá se krizovou komunikací, řešením konfliktů při práci s lidmi, zvládáním změn a stresových situací a rozvojem emočních dovedností. Pracuje s týmy firem, poskytuje supervize, podporuje ve strategickém plánování nadace a neziskové organizace. Dlouhodobě se věnuje i vzdělávání starších dospělých a seniorů.

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel firmy Trade FIDES, a. s.

Ing. Miroslav Pavel

Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby. Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme