Logo AIVD
Konference

Konference: Vedení MŠ v roce 2018

– GDPR, financování, zdravotnické úkony

Termín: 26. 3. 2018
Místo konání: TOP HOTEL Praha****

Již 13. konání tradiční konference pro ředitele a pedagogy MŠ se bude soustředit na ta nejpalčivější témata současnosti. Víte, jaký bude mít dopad nařízení GDPR na vaši mateřskou školu? Jaké změny postihnou financování školských zařízení? Přijďte se zorientovat v nových požadavcích na vaši už tak náročnou práci, prodiskutovat své problémy a nabrat novou energii během příjemně stráveného dne!

2 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl konference pro vedení MŠ

    V pořadí již třináctá tradiční konference vám opět přináší souhrn těch nejdůležitějších informací (nejen) ze školské legislativy. V rámci první přednášky se budeme věnovat jednomu z nejpalčivějších témat roku 2018: Mgr. Radomír Pivoda vám přiblíží dopad nařízení GDPR na chod mateřských škol a poradí, co nesmíte podcenit. Dále se můžete těšit na přednášku JUDr. Hany Polákové, která popíše očekávané novinky ve financování školských zařízení. Bc. Lenka Polášková se bude tentokrát věnovat problematice zdravotnických úkonů v mateřské škole. V neposlední řadě se dozvíte i to, jak ideálně motivovat své zaměstnance a jak je hodnotit.

    Kromě bohatého programu konference pro vás opět chystáme prezentaci a zvýhodněné nabídky řady zajímavých didaktických pomůcek, her, hraček, výukových softwaru, vybavení a školních potřeb všeho druhu, jež vám u svých stánků představí naši partneři. Připraveno pro vás bude také slosování o řadu hodnotných cen!

    Podívejte se na připravovaný program konference.

    Komu je konference určena:

    Ředitelkám, ředitelům i vedoucím učitelkám mateřských škol a předškolních zařízení zajišťujících vzdělávání a volnočasové aktivity dětí (mateřských a rodinných center, firemních školek, firemních školek, dětských klubů, domů dětí a mládeže, dětských koutků apod.). Inspiraci však mohou načerpat i řadoví pedagogové MŠ a 1. stupně ZŠ.

    Další informace:

    Každý účastník naší konference obdrží certifikát, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály, dárkové tašky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

    Z připravovaného programu konference 26. 3. 2018 (9.00–16.00):

     

    1) Dopad GDPR na chod MŠ – Jak se vypořádat s novými pravidly od 25. 5. 2018? 
    Mgr. Radomír Pivoda, advokát a specialista na ochranu osobních údajů ve školské praxi

    • GDPR versus administrativa ve školských zařízeních
    • Osobní údaje dětí, zákonných zástupců, zaměstnanců – Jak s nimi nakládat?
    • Příprava na účinnost nařízení – vnitřní předpisy, aktualizace procesů
    • Pověřenec pro ochranu osobních údajů v mateřské škole
    • Zpracování fotografií dětí v rámci webových stránek i sociálních sítí školky
    • Slabá místa v bezpečnosti osobních údajů ve školských zařízeních

    2) Změny ve financování vzdělávacích institucí od 1. 9. 2018
    JUDr. Hana Poláková, vedoucí Odboru školství Krajského úřadu Jihomoravského kraje

    • Obecná pravidla financování stanovená novelou školského zákona č. 101/2017 Sb.
    • Připravovaná novela vyhlášky č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání  – stanovení Phmax

    3) Zdravotnické úkony v MŠ – Kde končí povinnosti pedagoga?
    Bc. Lenka Polášková, lektorka, ředitelka MŠ, autorka Manuálu k zajištění inkluzivního vzdělávání v MŠ

    • Medikace a zdravotnické úkony v praxi škol.
    • Rizika v oblasti výkladu legislativního rámce.
    • Doporučený postup při schvalování medikace v mateřské škole.

    4) Jak motivovat a správě hodnotit vaše zaměstnance?
    Mgr. Miloslav Hubatka, pedagog s dlouholetou praxi na pozici ředitele ZŠ

    • Jak podporovat spolupráci, podporu a pomoc uvnitř týmů
    • Zákonitosti úspěšného vedení a hodnocení
    • Problémoví a nedůslední jedinci jako největší ohrožení a limity v efektivitě pracovních týmů
    • Motivace postavená na silných stránkách

    Změna programu vyhrazena.

    Těšíme se na vás!

    Tým Nakladatelství FORUM

     

     

    TOP HOTEL Praha****

    Akce se koná v prostorách luxusního TOP HOTELu Praha****, který je součástí hotelového komplexu TOP HOTELS GROUP a.s.. Jedná se o největší kongresový hotel v Evropě, který v letech 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 získal prestižní ocenění Nejlepší regionální kongresový hotel a Nejlepší regionální čtyřhvězdičkový hotel roku 2016 a 2017 v soutěži Czech Hotel Awards. 

    Adresa:

    Blažimská 1781,

    Praha 4 Chodov

    149 000

     

    Doprava:

    Metrem – Trasa metra C, směr Háje, do zastávky Chodov - přestup na bus č. 115 do zastávky Městský archiv (zastávka autobusu je přímo před hotelem)

    Autem – Ze směru od Brna, z dálnice D1: exit 1 - směr Spořilov - ul. Türkova - na světelné křižovatce rovně - po 80 m doprava do ul. Klapálkova - první ulicí doprava - TOP HOTEL Praha

                   Z ostatních směrů: příjezd od Jižní spojky, sjezd Spořilov – ul. Spořilovská nahoru, sjezd Chodov – na 1. světelné křižovatce vpravo směr Türkova a okamžitě na druhé světelné křižovatce vlevo -do ul. Klapálkova - první ulicí doprava - TOP HOTEL Praha

     

    Přečtěte si více informací o hotelu.

    Místo konání je bezbariérově přístupné.


    Také doporučujeme