Logo AIVD
Seminář

Seminář: Konkurenční strategie – jak se vymezit proti konkurenci

Poznejte a pozlobte svoji konkurenci!

Termín: 4. 10. 2011

Co nejvíce dokáže rozčílit Vaši konkurenci? Je to úspěch Vaší firmy na její úkor. Smyslem správné konkurenční strategie však není frontální útok přímo na konkurenci, smyslem je maximálně uspokojit zákazníka, připoutat jej ke své firmě, vytvořit dlouhodobé partnerství a tím s konkurencí bojovat. Na konkrétních příkladech úspěšných firem si budeme demonstrovat jednotlivé nástroje a taktiky, které Vám k tomu pomohou.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Konkurenční strategie je spíše filosofií a vizí společnosti než konkrétním nástrojem pro získání zákazníka a boj s konkurencí. V rámci semináře budou představeny „tvrdé“ techniky používané pro analýzu zákazníků a konkurence a následně techniky pro určení a implementaci vhodné strategie.

Dále poskytneme posluchačům hlubší pohled do nitra jejich zákazníků. Právě hlubší porozumění někdy i nevyřčených přání zákazníků je tou nejlepší zbraní používanou v konkurenčním boji.

Celý seminář se opírá o nespočet konkrétních případů z praxe, na kterých budou demonstrovány úspěšně, ale i neúspěšně zvolené konkurenční strategie. Strategií je zde přitom myšleno nejen vhodné zacílení na správné zákazníky, ale např. také zaměření na takové detaily, jakými jsou volba úspěšného jména produktů, vymezení se vůči konkurentům, cenová politika firmy, inovační strategie, reakce na kroky konkurence a mnohé další.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Konkurenční strategie – jak se vymezit proti konkurenci je primárně určen zástupcům komerční sféry bez ohledu na jejich odvětvovou orientaci. Seminář bude přínosem především pracovníkům marketingu, odbytu, ale i samotnému vedení, které celkovou podnikovou strategii schvaluje.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

 

  • Analýza globálního podnikatelského prostředí
  • Analýza mikroprostředí – Porterův model 5ti konkurenčních sil
  • Metody analýzy konkurence
  • Portfolio analýzy (BCG, GE, CVA aj.)
  • Analýza SWOT
  • Životní cyklus výrobku a inovační strategie
  • Volba vhodné konkurenční strategie

     – strategie umisťování

     – cenové strategie

     – komunikační strategie

  • Konkurenční strategie v různých typech odvětví (vznikající, rozptýlené, zanikající)
  • Marketingový informační systém

Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.

Ladislav Tyll působí od roku 2005 v obchodní a konzultační firmě TYLLCO s.r.o. Ladislav Tyll působí od roku 2005 v obchodní a konzultační firmě TYLLCO s.r.o. s orientací na podnikání v Ruské federaci. V rámci consultingu se zaměřuje mimo jiné na optimalizaci podnikových procesů, finanční plánování a transferové ceny. Současně přednáší na českých a zahraničních universitách (VŠE Praha, CMI-ESMA Barcelona, State University of Karaganda, Kazachstán).