Cíl semináře:
Marketingový plán je „terminus technicus“, který používá drtivá většina soukromých společností. Mnoho z nich si pod tímto termínem představuje různé věci. To ovšem není správné. Marketingový plán, stejně jako finanční nebo ekonomický plán, má své přesné zákonitosti a objektivně danou stavbu, co má a nemá obsahovat. Na semináři „Marketingový plán a jeho stavba“ se naučíte, jak připravit vstupní data pro marketingový plán a jak takový marketingový plán napsat posloupně ve všech jeho nezbytných částech. Naučíte se objektivně analyzovat současný stav Vaší činnosti, Vaši konkurenci a další vnější faktory. Budete umět správně stanovovat firemní cíle a strategie pro jejich dosažení, připravovat a řídit konkrétní marketingové aktivity a definovat pro ně potřebné finanční a jiné zdroje. Porozumíte způsobům vyhodnocování úspěšnosti marketingových aktivit. Pochopíte, že marketingový plán je součástí strategického plánu celé Vaší organizace a že v něm hraje klíčovou roli.
Komu je seminář určen:
Seminář „Marketingový plán a jeho stavba“ je určen marketingovým a obchodním manažerům, členům vrcholového vedení firem. Svou univerzálností je vhodný jak pro velké společnosti, tak i pro malé a střední podnikatele. Zveme i zástupce veřejného a neziskového sektoru, protože marketingové aktivity se v určitém rozsahu dotýkají silně i jejich činnosti.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.