Logo AIVD
Seminář

Seminář: Optimalizace nákupu ve vaší organizaci (5)

Efektivní procurement jako zdroj významných úspor a spolutvůrce zisku

Termín: 4. 10. 2011
Místo konání: Ostrava

Seminář: Optimalizace nákupu ve vaší organizaci (5)

Pojmy jako Nákup, Centrální nákup či Centralizace nákupu, Nákupní elektronické aukce či Outsourcing nákupu jsou dnes frekventované ve všech organizacích, které hledají možné úspory ve vyšší efektivitě nákupních činností. Jejich přesné významy jsou ale chápány různě. Správné nastavení firemního nákupu je složitou aktivitou, která v sobě obsahuje řadu veličin.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře: 

Oddělení nákupu je bohužel stále v řadě organizací podceňováno. Někde dokonce vůbec neexistuje a jsou známé i odstrašující případy, kdy si vedení plete nákup a zásobování. Nákup je přitom jeden z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů.

V rámci kurzu budou diskutovány tři skupiny témat. Začneme rozdělením nákupu dle jeho funkcí – strategický nákup, operativní nákup a zásobování. Dalším tématem budou moderní nástroje používané v nákupu. Nemáme na mysli software, ale skutečné elektronické nástroje jako jsou firemní databáze či nákupní internetové aukce a způsoby jejich využití v praxi. Třetí část vyplní téma outsourcing nákupních výběrových řízení včetně přínosů i rizik, která tato činnost s sebou nese.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Optimalizace nákupu ve vaší organizaci je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30)

 

Rozdělení nákupu dle funkcí

  • Strategický nákup
  • Operativní nákup
  • Zásobování
  • Nákupní controlling

 

Moderní trendy nákupu

  • Externí databáze dodavatelů
  • Elektronické nákupní aukce

 

Outsourcing nákupu

  • Procesy
  • Lidé
  • Kapacity
  • Úspory
  • Know-how
  • Ukázky z praxe

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě ŠKODA Ostrov, s.r.o., kde zastával pozice vedoucí outsourcingu, konstruktér – projektant a analytik nákupu. Zde se začal věnovat reorganizaci nákupu a své zkušenosti dále rozšiřoval ve společnostech MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V roce 2004-2007 podnikl cestu kolem světa. Po svém návratu se začlenil do společnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. kde zastával pozici projektového manažera v oblasti outsourcing nákupu a nástroje pro nákup.

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.

Ostrava

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Ostravě. Přesné místo bude upřesněno 5 dní před konáním semináře a včas vám zašleme všechny potřebné informace!