Logo AIVD
Seminář

Seminář: Povinná evidence docházky v otázkách a odpovědích

Nové a přísnější povinnosti i konec přesčasů?

Termín: 10. 9. 2020
Místo konání: Centrum Klimentská

Seminář: Povinná evidence docházky v otázkách a odpovědích

Zákoník práce ukládá zaměstnavatelům evidenční povinnost pracovní doby. Na co všechno se vztahuje? Musí být evidovány i přestávky v práci a jak je to s evidencí na home office? Kdy může zaměstnavatel nařídit práci přesčas? Jaký má dopad nový rozsudek SDEU a jak mění docházku GDPR? V problematice evidence pracovní doby je řada nejasností, se kterými se zaměstnavatelé dennodenně v praxi potýkají. Víte, jak a na jak dlouhou dobu musíte evidenční dokumenty uchovávat? Poradíme vám na praktickém školení!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Evidence docházky v otázkách a odpovědích je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi evidence pracovní doby a upozornit vás na největší úskalí a nejčastější chyby. Zaměříme se na oblast evidence pracovní doby versus evidenci docházky i nařízenou a dohodnutou práci přesčas. V neposlední řadě se budeme věnovat také evidenci ve světle GDPR a poradíme vám, kde a za jakých podmínek evidenční dokumenty uchovávat.

Nové rozhodnutí SDEU mění evidenci pracovní doby a vyrovnávací období!

Klikněte pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Evidence docházky v otázkách a odpovědích je určen především zaměstnavatelům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály. 

PROGRAM PREZENČNÍHO SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

  • Evidence pracovní doby a rozvrh pracovní doby
  • Evidence pracovní doby na home office
  • Povinnosti zaměstnavatele při evidenci pracovní doby
  • Evidence pracovní doby vs. evidence docházky
  • Varianty správného vedení evidence pracovní doby
  • Archivace dokumentů v souvislosti s evidencí pracovní doby
  • Evidence pracovní doby ve světle GDPR: Jak, kde a jak dlouho uchovávat evidenční dokumenty
  • Vymezení pracovní doby, směny a práce přesčas
  • Nařízená a dohodnutá práce přesčas
  • Limity rozsahu práce přesčas
  • Mzda, plat a příplatky za práci přesčas
  • Aktuální a připravované změny – SDEU mění evidenci pracovní doby a vyrovnávací období

JUDr. Marilla Kokešová

Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako samostatný advokát. Charakterizuje ji mnohaletý výkon všeobecné advokacie. Ve své praxi se věnuje pracovnímu právu a v této oblasti i lektorské a publikační činnosti, dále občanskému, obchodnímu a korporátnímu právu.  Publikovala například on-line odpovědi z oblasti v rámci pracovněprávní poradny internetového serveru iHNed.cz, Kariéra web a MONSTER.cz. Napsala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi pro deník E 15 a Mladá fronta Dnes, vystupovala k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR, je autorkou publikace Základy pracovního práva s příklady a vzory a spoluautorkou dalších vzdělávacích publikací z oblasti pracovního práva vydávaných Nakladatelstvím FORUM.

Centrum Klimentská

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Mapa