Cíl celodenního semináře
Dynamický nákupní systém představuje pro zadavatele způsob ulehčení práce při opakovaném zadávání veřejných zakázek. Jak se ale liší od rámcových dohod uzavíraných s dodavatelem? A kdy ho lze využít? Na co všechno si musíte dát pozor? Kdy lze z rámcových dohod přestoupit na zavedení DNS? V čem je specifické zadávací řízení u DNS a u rámcových dohod?
Cílem semináře je seznámit účastníky s právní úpravou, postupy a riziky při zadávání veřejných zakázek na základě rámcových dohod a v dynamických nákupních systémech podle zákona o zadávání veřejných zakázek. V úvodu budou účastníci upozorněni na změny oproti předchozí právní úpravě zadávání veřejných zakázek, dále jim bude poskytnut základní přehled postupu při provádění zadávacích řízení na uzavření rámcových dohod a na zavedení dynamických nákupních systémů.
V neposlední řadě budou účastníci seznámení s postupy při zadávání veřejných zakázek na základě rámcových dohod a v dynamických nákupních systémech, včetně upozornění na nejasnosti v právní úpravě a případná rizika a problémy s nimi související.
Prohlédněte si detailní program.
Komu je celodenní seminář určen
Seminář je určen zadavatelům a administrátorům veřejných zakázek, kterým poradí, jak přesně postupovat, ale zároveň všem zájemcům o veřejné zakázky z řad dodavatelů, jimž poskytne návod, jak ve výběrovém řízení uspět.
Další informace
Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a zajištění nejvyšších hygienických standardů abyste se nemusíte ničeho obávat.
Jako účastník semináře obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je teplý oběd a elektronické podklady.
Program celodenního semináře (9,00–15,00 hod.)
Dopolední blok: Rámcové dohody
-
Úvod, základní pojmy a rozdíly – základní přehled právní úpravy zadávání veřejných zakázek se zaměřením na rámcové dohody a nejvýznamnější změny oproti předchozí právní úpravě.
-
Rámcové dohody – kdy je správné, resp. nutné je používat.
-
Zadávací řízení na uzavření rámcových dohod I. – rozdíly mezi zadávacími řízeními na veřejné zakázky a na uzavření rámcových dohod
-
Zadávací řízení na uzavření rámcových dohod II. – průběh zadávacích řízení na uzavření rámcových dohod.
-
Realizace rámcových dohod – zadávání veřejných zakázek na základě rámcových dohod a související povinnosti.
-
Změny rámcových dohod a smluv uzavřených na základě rámcových dohod
-
Závěr – nejasnosti v právní úpravě a příp. rizika s tím související.
Odpolední blok: Dynamické nákupní systémy
-
Úvod, základní pojmy a rozdíly – základní přehled právní úpravy zadávání veřejných zakázek se zaměřením na DNS; nejvýznamnější změny oproti předchozí právní úpravě.
-
Definiční znaky DNS – rozbor jednotlivých definičních znaků DNS; srovnání s definičními znaky veřejné zakázky.
-
Zadávací řízení na zavedení DNS – rozbor specifického užšího řízení na zavedení DNS; porovnání s klasickým užším řízením.
-
Zadávací dokumentace na zavedení DNS – rozbor jednotlivých náležitostí zadávací dokumentace na zavedení DNS se zaměřením na specifické náležitosti pro DNS; rozbor praktických problémů.
-
Průběh zadávacího řízení nad zavedení DNS – podrobný popis průběhu zadávacího řízení na zavedení DNS.
-
Fungování DNS – postupy v zavedeném DNS; změny zadávací dokumentace na zavedení DNS.
-
Zadávání veřejných zakázek v DNS – postup zadávání veřejných zakázek v DNS.
-
Závěr – zhodnocení DNS; praktické zkušenosti; diskuze a rozbor praktických problémů posluchačů.
+ Prostor pro diskuzi a dotazy účastníků