Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy

Jak lépe prodávat? Čím se liší úspěšní obchodníci od neúspěšných?

Termín: 15. 7. 2009

Řekněme, že vyrábíte zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu. To ale nestačí! Klíčové je ovládat prodejní techniky, kterými zaujmete zákazníka. Přijďte na seminář, kde nahlédnete do rozhodovacích procesů klienta a budete analyzovat vše, co zákazníka motivuje ke koupi.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využívat vrozených a získaných předpokladů obchodníka pro volbu přirozeného prodejního stylu, který respektuje skutečné potřeby a zájmy klienta. Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nezbytné, aby si obchodníci osvojili prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků.  

Po obchodníkovi firmy požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, tendence a nastavení klientů, stejně jako jejich skutečné záměry a cíle.

Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokáží účinně vést prodejní jednání, uzavírat obchody a umožňují tím sobě i celé firmě dlouhodobý růst.

Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

Komu je seminář určen:

Seminář je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům a prodejním týmům, kterým není lhostejný výkon firmy a vytváření optimální souhry prodejce – klient, která vede k dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti firmy na trhu.

Podmínky účasti:

Jsou k vaší dispozici zde.

Program: 


·   Jaká je optimální struktura obchodního jednání

·   Příprava na jednání

·   Vedení a příprava rozhovoru

·   Na co si dát pozor u neverbální komunikace

·   Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat

·   Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence

·   Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu

·   Motivace ke koupi

·   6 pravidel argumentace

·   Co s námitkami?

·   Jakým signálem je pro mě námitka?

·   Jaký může mít zákazník důvod, že klade námitky?

·   Jak bych měl reagovat na námitku?

·   Tipy jak a kdy prezentovat cenu

·   Další tipy a triky

·   9 signálů k uzavření obchodního jednání

·   6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.