Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy (3)

Jak lépe prodávat?

Termín: 11. 11. 2009

Řekněme, že vyrábíte zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu. To ale nestačí! Klíčové je ovládat prodejní techniky, kterými zaujmete zákazníka.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře: 

    V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využívat vrozených a získaných předpokladů obchodníka pro volbu přirozeného prodejního stylu, který respektuje skutečné potřeby a zájmy klienta. Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nezbytné, aby si obchodníci osvojili prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že

    efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků. Po obchodníkovi firmy požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, tendence a nastavení klientů, stejně jako jejich skutečné záměry a cíle. Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokáží účinně vést prodejní

    jednání, uzavírat obchody a umožňují tím sobě i celé firmě dlouhodobý růst. 

    Komu je seminář určen: 

    Seminář „Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy“ je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům a prodejním týmům, kterým není lhostejný výkon firmy a vytváření optimální souhry prodejce – klient, která vede k dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti firmy na trhu.

    Podmínky účasti:

    Jsou k vaší dispozici zde

    Program:

    • Jaká je optimální struktura obchodního jednání
    • Příprava na jednání
    • Vedení a příprava rozhovoru
    • Na co si dát pozor u neverbální komunikace
    • Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat
    • Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence
    • Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu
    • Motivace ke koupi
    • 6 pravidel argumentace
    • Co s námitkami?
    • Jakým signálem je pro mě námitka?
    • Jaký může mít zákazník důvod, že klade námitky?
    • Jak bych měl reagovat na námitku?
    • Tipy jak a kdy prezentovat cenu
    • Další tipy a triky
    • 9 signálů k uzavření obchodního jednání
    • 6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.