Logo AIVD
Seminář

Seminář: Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy (5)

Jak lépe prodávat? Čím se liší úspěšní obchodníci od neúspěšných?

Termín: 28. 7. 2011
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Vyrábíte zajímavý produkt nebo poskytujete užitečnou službu? To ale nestačí! Klíčové je ovládat prodejní techniky, kterými zaujmete zákazníka. Přijďte na seminář, kde nahlédnete do rozhodovacích procesů klienta a budete analyzovat vše, co zákazníka motivuje ke koupi. Společně se zaměříme na zvládnutí různých procesů, jejichž společným cílem je proměnit zájem klienta v objednávku.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využívat vrozených a získaných předpokladů obchodníka pro volbu přirozeného prodejního stylu, který respektuje skutečné potřeby a zájmy klienta. Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nutné, aby si obchodníci osvojili prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků.

Firmy po obchodníkovi požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, tendence a nastavení klientů, stejně jako jejich skutečné záměry a cíle.

Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokážou účinně vést prodejní jednání, uzavírat obchody, a umožňují tím sobě i celé firmě dlouhodobý růst.    

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Prodejní dovednosti jako klíč k růstu firmy je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům a prodejním týmům, kterým není lhostejný výkon firmy a vytváření optimální souhry prodejce – klient, která vede k dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti firmy na trhu.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.    

 

Program cdelodenního semináře (9:00 – 15:30)

 

      • Optimální struktura obchodního jednání
      • Příprava na jednání
      • Vedení a příprava rozhovoru
      • Na co si dát pozor u neverbální komunikace
      • Kterých dalších chyb v komunikaci je zapotřebí se vyvarovat
      • Jaké vlastnosti našich produktů nás odlišují od konkurence
      • Jaký užitek mohou mému klientovi přinést vlastnosti mého produktu
      • Motivace ke koupi
      • 6 pravidel argumentace
      • Co s námitkami?
      • Jakým signálem je pro mě námitka?
      • Jaký může mít zákazník důvod, když klade námitky?
      • Jak bych měl reagovat na námitku?
      • Tipy jak a kdy prezentovat cenu
      • Další tipy a triky
      • 9 signálů k uzavření obchodního jednání
      • 6 technik pro usnadnění závěrečné fáze jednání

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E